Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Slmt9 schreef:JA! De struggle is real. Vreselijk dit weer.
Bij ons vreten ze ook voor t leven.
Een vliegendeken gaat het hier niet overleven in de kudde.
Mijn paard heeft ook net 6 weken vaccineren achter de rug. Dus die geef ik nu phytonics immu boost pro bij. Ik temperatuur elke dag. En hij tempt wat lager en voelt warm. Dus ik laat de deken af.
Tancreda4 schreef:Slmt9 schreef:JA! De struggle is real. Vreselijk dit weer.
Bij ons vreten ze ook voor t leven.
Een vliegendeken gaat het hier niet overleven in de kudde.
Mijn paard heeft ook net 6 weken vaccineren achter de rug. Dus die geef ik nu phytonics immu boost pro bij. Ik temperatuur elke dag. En hij tempt wat lager en voelt warm. Dus ik laat de deken af.
Oh ja, hier ook idd aan het vreten! Ondanks dst ze een paar uur op het land staat.
Immuboost is een goeie. Ik geef dr nu een weerstandbooster van Horseflex en m'n equistro secreta max pro komt hopelijk morgen binnen. Ze moddert na een enting weer met de luchtwegen. Of het komt door het gras en het rare weer. Het zal allemaal wel niet helpen.
Bucas sunshower zat ik idd aan te denken! En ik ga die pagony eens opzoeken, daar heb ik niet eerder over gehoord!
Slmt9 schreef:Absoluut! Hier in mijn Rambo’s zelfs gaatjes, daarom denk ik dat het geen heeft om de Pagony te proberen
Wellicht koop ik hem met pinksteren, dan is er vaak 25% korting. Voor 50,- wil ik het nog wel proberen denk ik.
Hoe vind jij de maten vallen?