Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sjuimpje schreef:Ik zie dat er nog best wat mensen fleecedekens als onderdeken gebruiken, krijgen jullie paarden daar geen schuurplekken/drukkingen van?
Loveable schreef:@ jammerr: Mm de overstap van dag en nacht buiten en dag en nacht binnen is wel erg groot! Kan hij niet overdag toch nog naar buiten? Is het een binnenstal waar je hem nu gaat zetten? Dan zou ik er geen deken opleggen hoor als hij al een dikke vacht heeft. Binnen is de temperatuur toch altijd een paar graden warmer dan buiten, en zoveel warmte krijgen ze over het algemeen niet van de beweging als ze dag en nacht buiten staan.
Sjuimpje schreef:Ik zie dat er nog best wat mensen fleecedekens als onderdeken gebruiken, krijgen jullie paarden daar geen schuurplekken/drukkingen van?

Sjuimpje schreef:Onze drachtige merries staan helemaal zonder.

Draflinger schreef:HELP zit echt te denken... pff mine staat nu onder een 220 grams en een regendeken met fleece erover heen. maar ik zit te denken om mijn anky 360 erop te gooien...?? HELP

sokje87 schreef:Wat wil je nu precies?
Is ze geschoren, staat ze buiten, moet er wat haar op of juist niet? Hoe warm is ze onder de deken etc etc..
patjelisa schreef:Sjuimpje schreef:Onze drachtige merries staan helemaal zonder.
Vind dat ik haar in ieder geval moet beschermen tegen de regen!
patjelisa schreef:sokje87 schreef:Wat wil je nu precies?
Is ze geschoren, staat ze buiten, moet er wat haar op of juist niet? Hoe warm is ze onder de deken etc etc..
tegen wie heb je dit

Yvank_ schreef:patjelisa schreef:
Vind dat ik haar in ieder geval moet beschermen tegen de regen!
als ze een vacht hebben kunnen ze dat prima zelf.
de drachtige merries hier hebben ook geen dekens.
dat is veel te gevaarlijk als in maart veulen komt