Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kayleigh__ schreef:Iemand hier ervaring met de halsstukken van Premier Equine?
Ik heb nu een Rambo Optimo op mijn paard en die lijkt goed te zitten, maar ik denk dat de hals nog fijner kan.
[ [url=m/4pwBck.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zAIG58.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hals van de Premier Equine lijkt mij erg fijn omdat de elastiek heeft aan de voorkant.
Zal deze ook op de Rambo passen? En is de hals ook prettig voor het paard qua pasvorm?
https://www.premierequine.co.uk/product ... r-40g-fill
Ma_n0n schreef:Ik sta op het punt ivm de kortingen een rambo deken te kopen voor mijn 6 jarige trakehner. Punt is dat paardlief 1.74 is met normale schouderpartij maar een korte rug! Hij draagt nu amigo maat 205 maar die is eigenlijk net te lang en 196 is net te kort. Ik vind de amigo iets trekken bij de schouder/borst vandaar ook de v sluiting die me beter lijkt. Moet ik dan beter 205 of 195 kopen. Verwachting is wel dat hij nog iets breder gaat worden maar ik denk niet langer in de rug
Slmt9 schreef:Kayleigh__ schreef:Iemand hier ervaring met de halsstukken van Premier Equine?
Ik heb nu een Rambo Optimo op mijn paard en die lijkt goed te zitten, maar ik denk dat de hals nog fijner kan.
[ [url=m/4pwBck.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zAIG58.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hals van de Premier Equine lijkt mij erg fijn omdat de elastiek heeft aan de voorkant.
Zal deze ook op de Rambo passen? En is de hals ook prettig voor het paard qua pasvorm?
https://www.premierequine.co.uk/product ... r-40g-fill
Ik heb hem, maar de hals nog niet gepast. Gezien de hoge sluiting rondom hals en boeg verwacht ik hem niet te gebruiken (ik gebruikte de Rambo hals alleen voor het inregenen van de Rambo). Ik zal straks even voor je kijken hoe de bevestigingen zijn.
koetjeboe schreef:Celebi schreef:Ik heb Bucas nog maar eens gevraagd of ze misschien alsjeblieft willen nadenken over een lijn met lagere sluiting bij de hals. Antwoord was resoluut nee.![]()
Toch jammer van die geweldige kwaliteit dekens.
Dat heb je toch in principe met de big neck dekens
Capriootje schreef:Die optimo zien er fijn uit! Die wil ik uiteindelijk ook graag voor mijn jonkie. Voor mijn vorige paard was de halsopening te breed waardoor hij naar achter trok maar m’n nieuwe is een stuk breder in de schouders. De Rhino in 198 zit precies pas en hij is pas 2,5
HarmanyL schreef:[ [url=m/kdwhWR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga een extra stukje klittenband op mijn deken naaien omdat het bevoenste stukje steeds naar binnen krult. Iemand nog een tip hoe ik het bestaande stuk klittenband wat schoner krijg?
SharonIndezz schreef:Capriootje schreef:Die optimo zien er fijn uit! Die wil ik uiteindelijk ook graag voor mijn jonkie. Voor mijn vorige paard was de halsopening te breed waardoor hij naar achter trok maar m’n nieuwe is een stuk breder in de schouders. De Rhino in 198 zit precies pas en hij is pas 2,5
Echt een aanrader die optimo’s!
Wel maatje kleiner pakken dan je andere dekens, mijn paard heeft van Bucas en amigo etc. 6’9 Optimo de 6,6
[ [url=m/KqOUCw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ma_n0n schreef:Ik sta op het punt ivm de kortingen een rambo deken te kopen voor mijn 6 jarige trakehner. Punt is dat paardlief 1.74 is met normale schouderpartij maar een korte rug! Hij draagt nu amigo maat 205 maar die is eigenlijk net te lang en 196 is net te kort. Ik vind de amigo iets trekken bij de schouder/borst vandaar ook de v sluiting die me beter lijkt. Moet ik dan beter 205 of 195 kopen. Verwachting is wel dat hij nog iets breder gaat worden maar ik denk niet langer in de rug
HarmanyL schreef:[ [url=m/kdwhWR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga een extra stukje klittenband op mijn deken naaien omdat het bevoenste stukje steeds naar binnen krult. Iemand nog een tip hoe ik het bestaande stuk klittenband wat schoner krijg?