Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
my_precious schreef:mijn paard is 1.75m en staat in een buiten stal van 2 bij 2,5m pppffff steeds heeft hij zijn koppie en staartwortel kapot.
my_precious schreef:die van mij weer een deken erij gedaan vanavond.. sneeuwt en vriest hier..
ik heb vanavond om een andere stal gevraagd binnen aangezien er 2 vrij zijn.
krijg ik te horen dat hij tot de zomer niet meer wilde wisselen en waarom deze stal niet goed is.
ik vertelde dat dit een ontzettende toch stal is en hij steeds last heeft van zijn spieren en dat er aan 2 kanten deuren steeds open gaan..
mijn paard is 1.75m en staat in een buiten stal van 2 bij 2,5m pppffff steeds heeft hij zijn koppie en staartwortel kapot.
hij zegt doodleuk maar hier kan hij naar buiten kijken en in een andere stal staat hij opgesloten en kan niet naar buiten kijken..
ik weet niet hoor, zie steeds wisselingen plaats vinden en ik vraag al een half jaar om een binnen stal en krijg hem niet.
intussen heeft mijn paard 750 gram dekens op wat hij nog nooit nodig gehad heeft en nog heeft hij lat van zijn spieren door de kou die langs zijn stal raast..
ik kan als er wind staat niet eens mijn stal mesten, want alles waait terug mijn gezicht in..
bah..