Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Zo mederuiters de vorst is voorbij! In ieder geval wel in altijd pitoreske Brabant.
rowo schreef:Mijne gaan volgende week donderdag naar de ostheo en kan daarna toch ff een week sowieso niets. Dus wat het rijden betreft maakt het mij niets uit, plus dat ik hele maand maart geen concoursen ga starten.
Enige wat balen is is dat het met carnaval dan zo koud is
Bonny4life schreef:hoihoi
ik geloof niet dat ik de enige ben die nu al tegen het weer aanziet wat er weer aan lijkt te komen....
bevroren buitenbakken harde paddocks gladheid...sneeuw en niet kunnen rijden of wat dan ook!
(vorig jaar letterlijk ingesneeuwd...)
waterbakjes los houden, sneeuwschuiven.... strooien bah bah bah!
ik heb een kleine pensionstal thuis en moet eerlijk zeggen dat ik er flink tegenop zie weer...
en ik denk echt dat het nog erger word dit jaar helaas het is te hopen van niet maar het komt deze week al..
nu vroeg ik me af, hoe doen mensen dit die hetzelfde hebben als ik? alles dus buiten
ik heb de paarden altijd buiten het moet wel heel raar lopen doe ik ze niet in de paddock..
ik heb afgelopen winter mijn paard nog wel een aantal keer gewaagd in de trailer over onze gladde oprijlaan
maar wil dit niet nog een keer doen..ik zat te denken mijn beestjes dan maar gewoon vakantie te geven met weer zo'n erge periode.
wel proberen ze gewoon op de paddock te houden en misschien af en toe nog ietsje te longeren indien mogelijk maar verder gewoon ff winterstop..zijn er mensen die dit ook doen? ik rijd actief wedstrijden maarja dat is dan gewoon even niet anders.
uiteraard zal ik dan het krachtvoer aanzienlijk minderen, wij slepen ook altijd veel maarja soms kan je het niet voor zijn en met aangevroren sneeuw kan je gewoon niets..
kortom een topic waar we elkaar misschien mee door de winter kunnen slepen en handige tips?