Klopt, maar ik was er gistetavond om half 8 en toen was hij dus al koud. Heb hem voor de nacht ook zijn dikkere deken weer op gedaan.
HorseTimeXL
Geplaatst: 25-03-21 12:35
Ga vanavond z’n deken ook weer af doen. Morgen wordt het fijne temperaturen. Komende dagen kijk ik even ivm de regen. Die van mij heeft ook nog wel wat vacht en staat s nachts op stal.
Ah ok ik meen ergens gelezen te hebben dat het nieuw is maar dan verkeert gezien.. Ben evengoed wel benieuwd of het handig is, kan er verder weinig ervaringen over vinden.
Hier is inmiddels ook unaniem besloten dat m'n merrie geen deken meer hoeft. Tenzij het nog echt flink gaat vriezen, maar alles boven 0 vind ze het helemaal prima zonder heeft ze besloten.
Stond vorige week te zweten onder haar 100 gr met 3 graden. En stond een dag daarna zonder blikken of blozen dekenloos in een dikke hagelbui.
Ik ben erg blij, want ik vind dekens maar een gedoe. We hebben het wel afgebouwd want ze stonden overdag eigenlijk al 9 van de 10 keer zonder sinds de vorige warme periode.
simongek
Geplaatst: 31-03-21 22:15
Hier in de nacht de 250 weer. Overdag vanaf morgen oom. Wel de hals eraf gehaald
Hier voor de nacht iig 150 bucas irish opgedaan, morgen overdag zien we wel weer.. En daarna zal hij paar dagen op moeten blijven zo te zien.. Weg lente
Gister 100 gram op gedaan maar gezien de wind en nog kouder denk ik dat ik d’r 200 op ga leggen. Staat vol in de wind op een open vlakte en heeft t snel wat koud op de spieren.
simongek
Geplaatst: 03-04-21 15:09
Dag en nacht 250 gram. Ook de hals er weer aangemaakt.