Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HorseTimeXL schreef:Doen jullie de dekens vandaag al af? Ik twijfel een beetje. Wil de deken sowieso tot en met donderdag lekker af doen. Heb wel een Buccaneers Power maar zeker nu de rui steeds meer doorzet, merk ik de behoefte sterk bij hem dat hij de deken wel lekker af wil. En gelijk heeft hij.
Twijfel alleen of ik dat vandaag al zal doen of morgen..
PanamaD schreef:Haha hoe dan? Nu al zonder dekens? Die van mij stond vandaag dus gewoon heerlijk onder der 450. Er stond best een koude wind. Wel de 300 op gedaan gezien ik niet weet hoelaat ik er morgen ben. Zou wel lekker zijn als ze morgen paar uurtjes zonder dek kan
Slmt9 schreef:Weet je zeker dat ze je niet aankeek en zei: bedankt voor het aflaten van mn deken?
Kou voor ons is anders dan hoe paarden dat ervaren. Check de oksel en de lies en dan heb je een beter gevoel bij hoe warm of koud ze het hebben.
Zo lang t niet regent en waait zijn dit voor paarden juist fijne temperaturen.
Eknimcaya schreef:Slmt9 schreef:Weet je zeker dat ze je niet aankeek en zei: bedankt voor het aflaten van mn deken?
Kou voor ons is anders dan hoe paarden dat ervaren. Check de oksel en de lies en dan heb je een beter gevoel bij hoe warm of koud ze het hebben.
Zo lang t niet regent en waait zijn dit voor paarden juist fijne temperaturen.
Haha ja dat kan ook zeker!![]()
Ik ben er zelf ook echt wel blij mee dat ze lekker zonder kan staan nu.
Volgend jaar ga ik er ook niet meer aan beginnen tenzij extreme omstandigheden er om vragen. Wat een gedoe dat hele dekencircus.
Spenk schreef:PanamaD schreef:Haha hoe dan? Nu al zonder dekens? Die van mij stond vandaag dus gewoon heerlijk onder der 450. Er stond best een koude wind. Wel de 300 op gedaan gezien ik niet weet hoelaat ik er morgen ben. Zou wel lekker zijn als ze morgen paar uurtjes zonder dek kan
450? Nou hier ook meer dan warm genoeg onder 50 grams. Morgen gaat de deken af.
PanamaD schreef:Haha hoe dan? Nu al zonder dekens? Die van mij stond vandaag dus gewoon heerlijk onder der 450. Er stond best een koude wind. Wel de 300 op gedaan gezien ik niet weet hoelaat ik er morgen ben. Zou wel lekker zijn als ze morgen paar uurtjes zonder dek kan