Sjuimpje schreef:Snoevie schreef:400 grams vind ik juist weer erg veel!
300 grams is zat imo
Voor een geschoren paard?
Ik vind een 400 grams nog weinig voor de periode die we nu ingaan, bedenk wel dat je de haren tot 3 mm afsnijd! Zo'n natuurlijk berenvelletje laat zich echt niet door een enkel dekentje vervangen
Ik heb net diegene die het kouwelijkste is een 380 grams Dominick opgegooit met daarover een 200 grams Horseware Rhino.
Diegene die nog geschoren gaat worden staat onder een waterdichte Dominick van 380, diegene die geschoren is staat nu onder een Anky staldeken van 300 en een dikke gevoerde Bucas.
ik zeg alleen wat ik vind.
en wat ik heb ondervonden met meerdere paarden.
ik vind dat jij je paarden erg dik inpakt,maar jij kent je paarden wel het beste
ik zou nu alleen nooit 500 grams al opgooien,maar dat verschilt per paard en per baasje.
staan jouw paarden buiten de hele dag,sjuimpje?

Ik denk dat het hier vanacht nog niet gaat vriezen, het is hier vaak een aantal graden hoger dan dat KNMI voorspeld heeft. Ik voel straks wel even hoe hij onder de deken is en dan zie ik wel. Het gaat me niet zozeer om de vacht want we zijn pas net begonnen aan een hele lange periode van revalideren, maar hij mag het absoluut niet koud krijgen want reserves heeft hij niet.