merel_gomez schreef:ik denk ook wel zoiets,
ik hoor net dat er van het weekend kan is op sneeuw!
Morgen begint de lente
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
merel_gomez schreef:ik denk ook wel zoiets,
ik hoor net dat er van het weekend kan is op sneeuw!
Morgen begint de lente
simongek schreef:Saskiaatje schreef:
Ik ga nu geen deken meer om doen. Mijn paard krijgt een deken in hartje winter en verder niet. Als ik steeds van 300 gr naar 200 gr ga en dan weer naar 250 gr en dan toch maar weer naar 350 gr. Daar wordt m'n paard alleen maar kwetsbaar van.
Ik snap niet hoe je alleen hartje winter een deken op kan doen. Je kijkt toch naar het moment zelf.
Dat is hetzelfde als mensen zeggen dat ze in april de deken afhalen. Als het dus in april kouder is als maart trek je
evengoed de deken van zijn lijf of zo.l![]()
Het is de komende dagen weer een stuk kouder en gewoon nat rot weer. Daar pas ik de dekens wel op aan.

bud_gloor schreef:ik heb me 500 gram er weer op gedaan, omdat ze op het weer zeiden dat het mischien weer kan gaan vriezen
Saskiaatje schreef:bud_gloor schreef:ik heb me 500 gram er weer op gedaan, omdat ze op het weer zeiden dat het mischien weer kan gaan vriezen
Je hebt het weer opgedaan, omdat ze op het weer zeiden dat het misschien weer kan gaan vriezen?