Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Flowq schreef:Ik denk niet dat je een tussenweg mist, ik denk vooral dat je een dikkere deken mist. 400 gram met vorst en geschoren is wel erg handig.
Met een 200 liner onder die bravo kom je al een heel eind
LisanneeD schreef:Ik zit ook met een dilemma,
Ik heb nu een 0 grams amigo hero. Een merkloos 50/100 grams regen deken zonder hals, hier zou eventueel een hals aan kunnen. Nu wil ik haar deze winter voor het eerst scheren. Gezien ze vorig jaar een hele dikke vacht had en enorm zweette.(Ik heb haar nog geen jaar),Maar ja dan krijg je dus een deken dilemma.
Ik kan van mijn stalgenoot de amigo bravo medium met hals overnemen. Maar die is 250 gram, ik ben bang dat ik dan de tussenweg ga missen. Jullie tips?
ralphtdw schreef:Hrb even een vraag. Ik heb vandaag een nieuwe rambo duo gekocht.maar ik vind de liner zo recht liggen dus dat het de rug niet raakt hoort dit? Is 300 grams. En de boven deken ligt ook wat los van de rug hoort dit? Want anders kan ik hem.nog terug brengen
http://nl.tinypic.com/r/5vq9e9/8
Nouvel schreef:LisanneeD schreef:Ik zit ook met een dilemma,
Ik heb nu een 0 grams amigo hero. Een merkloos 50/100 grams regen deken zonder hals, hier zou eventueel een hals aan kunnen. Nu wil ik haar deze winter voor het eerst scheren. Gezien ze vorig jaar een hele dikke vacht had en enorm zweette.(Ik heb haar nog geen jaar),Maar ja dan krijg je dus een deken dilemma.
Ik kan van mijn stalgenoot de amigo bravo medium met hals overnemen. Maar die is 250 gram, ik ben bang dat ik dan de tussenweg ga missen. Jullie tips?
ik zou voor een 100 en een 200 grams liner daarbij gaan, dan ben je compleet!