Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maisie schreef:hallo allemaal
Vandaag is mijn Heiniger progress ermee gestopt na 4 jaar. Dit is al de 2e die binnen 5 jaar kapot is. Nu wil ik een andere maar wat is handig?
Passen mijn messen ook op de heiniger xperience. Omdat ik hier toch veel positieve dingen lees over heiniger.
Machine wordt goed schoongemaakt en netjes onderhouden.
Euforie schreef:Mijn heiniger progress heeft een zwaardere ratel als dat ik gewend ben wanneer ik hem aanzet. Dacht eerst mn messen maar ook zonder messen een zwaardere ratel.
Iemand enig idee? Iemand ook wel is meegemaakt?
Er zijn pas hooguit 15 paarden mee geschoren, dus het is ook niet, omdat hij oud is.
Hij scheert overigens wel gewoon prima en wordt ook niet warm ofzo.. Weet dus niet zo goed wat ik ermee moet??
Sterrenpony schreef:Een vraag aan de Heiniger kennis onder ons.
Vorig jaar de Heiniger Progress gekocht en vandaag na de 4e keer ermee te gaan scheren stopte de machine er spontaan mee zonder enige verklaarbare rede. Elke 10a15min doe ik het netjes opnieuw in de olie ect. vandaag nadat ik op de helft was van het scheren van mijn pony en het apparaat uit had gezet op de olie er op te doen wou de machine vervolgens niet meer aan. Nu zn 5uur verder krijg ik het nog steeds niet aan de praat en geen idee wat nu te doen. Ik heb het bedrijf waar ik het gekocht heb al een email gestuurd en zal ik morgen telefonisch contact mee opnemen.
Mijn grote vraag is eigenlijk aan jullie, Heiniger geeft zelf 1 jaar garantie op hun machines en laat dat jaar nu net met 3weken zijn verstreken.
Hoe is jullie ervaring met Heiniger, hun garantie en hun service? Na 4x het scheerapparaat gebruikt te hebben mag het niet kapot zijn vind ik, het lijkt erop dat het de motor is die de geest gegeven heeft.