Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JackieT schreef:Ze is 163 ongeveer, als ze normaal staat past ie wel heel goed, maar met grazen dus niet. Maar zit net te denken, dat het wel logisch is dat er dan ruimte komt aan de bovenkant? Heeft iemand misschien een foto hoe hun deken zit tijdens het grazen?
Figo88 schreef:Zoals al gezeg is die deken inderdaad echt veel te klein. Ik denk dat de pasvorm van Bucas niet goed is voor jouw paard. Op de mijne ligt alleen Horseware echt perfect. Fantastische pasvorm en het zijn verder ook echt superfijne en stevige dekens. Je zou bijvoorbeeld naar de Amigo Bravo kunnen kijken, daar kun je ook liners aan bevestigen en is qua prijs ook nog prima te doen.
Rainer schreef:Dat kan prima hoor. Mijn (smalle) paard van 1,62 heeft een ondermaat van 180, afhankelijk van merk dus 175/185. Bucas dekens passen er goed op, maar wel de duurdere modellen met de andere pasvorm.
Dispar_Vulgo schreef:Master deken zou ik niet aanraden. Heb ik 3 maanden gebruikt en was zeker 1 maat uitgelopen/uitgezakt en de voorsluiting ging het klittenband steeds los, waardoor de stof dubbel ging.
Joliieeenn schreef:Weet er hier iemand dekens die dezelfde pasvorm hebben als Bucas? Ik ben heel tevreden over mijn shires dekens maar sommige vallen wat breed/laag op de schouders waardoor het in regent. Ik heb een mio en horseware deken maar die zijn zo breed van voor dat de dekens naar achter zakken en schuren. QHP zakt ook naar achter..
De bucas zit het mooiste maar ik heb echt een hekel aan bucas dekens. Tot nu toe alleen maar lekke dekens gehad en veel geld kwijt dus die komen er niet meer in...
Iemand een idee?
Rainer schreef:@Rosje8 Het is met niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met de coating? Ik heb de power turnout en smartex en geloof dat deze hetzelfde zijn op het gebied van waterdichtheid.
Nu naar een ander compleet uitersteVanaf welke temperatuur laten jullie de dekens af? Overdag wil ik ze aankomend weekend sowieso bloot, maar doen jullie ze nog op als het 's nachts 7/8 graden en droog is? Ze staan buiten.