en helemaal kaal. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en helemaal kaal. Buckje schreef:Goh mijne zijn wel heel zielig met van 7 tot 5 buiten, met 200 grams.en helemaal kaal.
Zack schreef:Buckje schreef:Goh mijne zijn wel heel zielig met van 7 tot 5 buiten, met 200 grams.en helemaal kaal.
Die van mij staat onder een 0 grams, niet geschoren maar wel kaal
chantalvdv schreef:overdag 550, en 's nachts 750 ong.
Saskiaatje schreef:chantalvdv schreef:overdag 550, en 's nachts 750 ong.
Pfoe.
(het sneeuw hier gewoon flink op het moment) chantalvdv schreef:Saskiaatje schreef:
Pfoe.
Houd er rekening mee dat ik in de ardennen zit, en het hier een stuk kouder is dan in nederland he(het sneeuw hier gewoon flink op het moment)
Mijn paard staat met maximum 350. In het koudst van het koudst. Buckje schreef:Ik zit te denken om mijn Bucas all in one erop te gooien is van -20 tot +12. Komt neer om 490 gram, Maar deken regelt alles zelf.
Omdat het weer voorlopig vies word en maandag sneeuw.
Wat jullie ?

Saskiaatje schreef:Buckje schreef:Ik zit te denken om mijn Bucas all in one erop te gooien is van -20 tot +12. Komt neer om 490 gram, Maar deken regelt alles zelf.
Omdat het weer voorlopig vies word en maandag sneeuw.
Wat jullie ?
Ik ga nu geen deken meer om doen. Mijn paard krijgt een deken in hartje winter en verder niet. Als ik steeds van 300 gr naar 200 gr ga en dan weer naar 250 gr en dan toch maar weer naar 350 gr. Daar wordt m'n paard alleen maar kwetsbaar van.
woeliej schreef:heeft iemand een idee hoeveel grams een wollendeken en fleece/badstof deken over elkaar heen ongeveer is?