De deken is ook maar 240 gr, ik heb er nog 2 300 gr dekens overheen als het onder nul word
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Urielle schreef:Welke dekens zijn echt waterdicht en ademend genoeg om ook op stal te gebruiken? Tips?
Perla schreef:heeft die ook een internet site waar je kunt bestellen?
Perla schreef:lucienne had er een te koop melde ze op de vorige pagina
Bonny4life schreef:mijn pony heeft trouwens niet alleen schuurplekken op de borst, maar ook paar op de hals, achter het zadel en zelfs bij de buik enzo.. de dekens liggen super mooi.. maar tog krijgt ze ze, hebben sommige van jullie daar ook last van??
Nimmedor schreef:Bonny4life schreef:mijn pony heeft trouwens niet alleen schuurplekken op de borst, maar ook paar op de hals, achter het zadel en zelfs bij de buik enzo.. de dekens liggen super mooi.. maar tog krijgt ze ze, hebben sommige van jullie daar ook last van??
een deken met een nylon voering doet echt wonderengeen schuurplekje te zien!!
En sommige paarden zijn nu eenmaal gevoeliger...
Citaat:heeft er iemand ervaringen met deze onderdeken?
hij komt van de site www.equital.nl maar de site schrijft niet zo veel over de deken ik zou graag willen weten hoe warm hij is
Prijs: € 55,95
marloezzke schreef:perla schreef:Citaat:heeft er iemand ervaringen met deze onderdeken?
hij komt van de site www.equital.nl maar de site schrijft niet zo veel over de deken ik zou graag willen weten hoe warm hij is
Prijs: € 55,95
nee geen ervaring met de deken, maar wel met de "winkel" degene waar het van is draagt de bijnaam "equikwal" enne niet voor niks.