Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tamara21 schreef:Mijn paard heeft zijn 0 grams regendeken nog gewoon de hele dag om..
Hij staat 24/7 buiten en het weiland is zo vies nat en drassig..
Hopelijk is het snel opgedroogd en kan die deken wel af..!!
veersche schreef:Arme paarden als ze nu al dekens op hebben....het is vandaag 23 graden!!!!!
Gisteren waren mijn paarden na heun speeluurtje in de wei kletsnat van het zweet, moet je nagaan hoe het is als ze ook nog een deken op zouden hebben gehad.....
Linda_Bien schreef:veersche schreef:Arme paarden als ze nu al dekens op hebben....het is vandaag 23 graden!!!!!
Gisteren waren mijn paarden na heun speeluurtje in de wei kletsnat van het zweet, moet je nagaan hoe het is als ze ook nog een deken op zouden hebben gehad.....
Dat zijn dan jouw paarden en als ze zonder deken staan is dat uiteraard heel erg fijn! Mijn paard staat al 2 weken met een 150 grams ('s nachts) en de overgang van 150 grams naar niets om 9 uur 's ochtends is me veel te groot, daar worden ze pas ziek van. Ze had het tevens heerlijk onder dr zomerdekentje vandaag, absoluut niet te warm.
Tancreda4 schreef:Ik heb ze overdag ook lekker bloto laten lopen, gisteren ook, maar vannacht weer om, morgen heel vroeg weer af want het blijft droog.
Toch ben ik stiekem wel blij met een dekentje als ik haar zo uit het land pluk;
Nu was het alleen dr koppie, hals, benen en buik die echt helemaal onder de natte modder verstopt warenAch, houdt je weer even bezig