Nee bij ej is ook 6.3 niet beschikbaar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Solistar schreef:Ik heb een aantal blz terug verteld dat mijn pony een schuurplek heeft van zijn deken. Het probleem is dat bij een goede lengtemaat (zowel boven als onder), zijn deken te strak trekt bij het eten en zijn schoft daardoor open ligt.
Nu heb ik nav tips hier een Rhino wug besteld. Ik twijfelde tussen twee maten, maar omdat er maar 1 maat te verkrijgen was, was er eigenlijk geen keuze en heb ik de grotere gekozen.
Kunnen jullie meekijken, past dit? Bij de staart lijkt hij te lang maar verder lijkt hij wel mooi te liggen en stabiel, van voren absoluut geen druk op de schoft (heb ik extra op gelet). Als deze echt te groot is, moet ik retourneren maar er is geen wug in een maat kleiner, alleen een gewone Rhino zonder hals.. Maargoed, wil nu wel een deken die gewoon goed past, te groot is ook niet goed natuurlijk.
Er ligt een fleece deken onder voor het passen, dus dat kan wat vertekenen:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Reeltje_5 schreef:Iemand enig idee wat het verschil is tussen de amigo bravo 12 original turnout lite en amigo bravo 12 plus?
De plus heeft v-sluiting en 3 buiksingels zag ik, maar verder? Bij de plus zit hals erbij maar als het goed is kun je die bij de lite ooo bevestigen. En beide zijn voor liners.
De amigo hero die hij nu heeft blijft netjes liggen dus welde weer zo’n zelfde idee met hals. Ben echter bang dat een v-sluiting te groot gaat zijn voor hem gezien deze huidige wel goed zit eigenlijk.
Citaat:Weekend Deal - 25% korting op Horseware
Dit is je laatste kans om een Horseware deken met korting te bemachtigen. Door productieproblemen is de voorraad dekens heel erg schaars, er wordt de komende maanden niks meer geleverd. De voorraad die er nu nog is, is dus erg beperkt.
Heb je een mooie deken gezien? Wacht dan niet te lang met bestellen want als hij uitverkocht is komt hij pas volgend seizoen weer op voorraad..
Om teleurstelling te voorkomen kan je alleen Horseware dekens bestellen welke wij daadwerkelijk op voorraad hebben, niet voorradige maten en modellen zijn uitgeschakeld en kunnen niet besteld worden. Bestel nu het nog kan (of wacht tot volgend jaar).
Reeltje_5 schreef:Zo nou ik heb een hoop besteld bankrekening leeg![]()
En dan hopen dat ik niet álles terug hoef te sturen.
De amigo bravo plus in de maat die hij nu heeft en een maat kleiner. Als de huidige maat te groot gaat zijn van voor vanwege de v-sluiting dan past de kleinere maat hopelijk wel. (Hij zou ietsjes korter kunnen van achter nu, dus hopen maar dat het niet teveel korter gaat zijn). En dan een 200gram liner in beide maten en een 100 gram liner in de kleinere maat (want in de huidige maat is die nergens te krijgen) en dan nog een fleece liner wat gelijk staat aan 100 gram volgens de site in de huidige maat.
En dan hoop ik aan het eind van de rit een passende deken met hals, en bijpassende 100 en 200 gram liner te hebben.
En dan heeeeeel snel de rest weer terug sturen
Bagheera_206 schreef:Reeltje_5 schreef:Zo nou ik heb een hoop besteld bankrekening leeg![]()
En dan hopen dat ik niet álles terug hoef te sturen.
De amigo bravo plus in de maat die hij nu heeft en een maat kleiner. Als de huidige maat te groot gaat zijn van voor vanwege de v-sluiting dan past de kleinere maat hopelijk wel. (Hij zou ietsjes korter kunnen van achter nu, dus hopen maar dat het niet teveel korter gaat zijn). En dan een 200gram liner in beide maten en een 100 gram liner in de kleinere maat (want in de huidige maat is die nergens te krijgen) en dan nog een fleece liner wat gelijk staat aan 100 gram volgens de site in de huidige maat.
En dan hoop ik aan het eind van de rit een passende deken met hals, en bijpassende 100 en 200 gram liner te hebben.
En dan heeeeeel snel de rest weer terug sturen
Dat klinkt ook als een lege rekening.Had je ook nog naar die Airmax liner gekeken? Daar vroeg je ook denk een keer naar ivm bezweet onder deken weer terug zetten.
Mss die 2e hands scoren via die FB pagina?
Dabiscui schreef:Zijn er mensen die zowel de Rambo Optimo als Rambo Duo hebben geprobeerd? Zo ja, waar ging de voorkeur naar uit?
Capriootje schreef:Dabiscui schreef:Zijn er mensen die zowel de Rambo Optimo als Rambo Duo hebben geprobeerd? Zo ja, waar ging de voorkeur naar uit?
Ik heb beide gehad en nu nog de duo. De optimo moet je sowieso een maat kleiner nemen, die vallen echt groot door de loop split. Bij mijn paard (smalle nrps van 1,74) was de hals opening te groot waardoor hij naar achter ging trekken op z’n schoft. Ik had maat 6’3 en van de andere dekens 6’6. Verder was het qua maat goed. Super jammer want verder echt een hele fijne en mooie deken! De duo en suprème liggen hem wel goed en trekken niet dus vandaar dat ik voor die gekozen heb.
Mocht je een breder paard hebben zou ik zeker de optimo passen.
Bagheera_206 schreef:Zag die reclame voorbij komen van een webshop. Zou HW dus nog steeds serieuze productieproblemen hebben.Citaat:Weekend Deal - 25% korting op Horseware
Dit is je laatste kans om een Horseware deken met korting te bemachtigen. Door productieproblemen is de voorraad dekens heel erg schaars, er wordt de komende maanden niks meer geleverd. De voorraad die er nu nog is, is dus erg beperkt.
Heb je een mooie deken gezien? Wacht dan niet te lang met bestellen want als hij uitverkocht is komt hij pas volgend seizoen weer op voorraad..
Om teleurstelling te voorkomen kan je alleen Horseware dekens bestellen welke wij daadwerkelijk op voorraad hebben, niet voorradige maten en modellen zijn uitgeschakeld en kunnen niet besteld worden. Bestel nu het nog kan (of wacht tot volgend jaar).
Of zou het een stukje marketing zijn?
Bagheera_206 schreef:Ah je hebt de frontdisc?Hopelijk hebben ze hem op voorraad. Levertijden lopen flink op van sommige modellen/maten. Maar dat is bij alle winkels/webshops zo.
Die Amigo ligt ook fijn op mijn paard.
Bagheera_206 schreef:V-sluiting is fijn. Had ook een plus gekocht, terwijl ik hals ook niet gebruik.Je moet toch wat bij gebrek aan het model zonder hals.
Sintara schreef:Ik had de afgelopen week de hals erop, maar ze heeft er eigenlijk een hekel aan. Ze maakt er gebruik van, staat dan met dr snoet in de regen terwijl ze dat zonder halsstuk niet zou doen.. Maar ze kijkt goed zuur als ik hem op doe en blij als ik hem terug sla xd. In het weekend was het wel lekker dus hij is er sinds zaterdag af.
Ik hoop dat het komende week wat minder guur wordt