Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rohotje schreef:ik heb vandaag de 180 grams maar weer opgedaan, terwijl ik gisteren en eergisteren het overdag zonder deken heb gedaan en 's nachts met een regendeken. Het weer gaat helaas achteruit..
horsewisper schreef:En wat als het dan in eenkeer gaat regenen ? het is nu nog best koud.
ik heb mijn pony nog niet hele dag zonder, want als het gaat regenen heb ik een probleem.
en me andere pony loopt helemala niet zonder deken, want die heeft helemaal geen haar nog.
Winx schreef:Ik heb een winterdeken van 250 gram op buiten zonder, maar kan je als het 's nacht warmer wordt en overdag zo blijft, want ik kan er niet 's ochtends heen om deken af te doen, ook een zweetdeken op doen in stal?
Tyron schreef:Ik snap sowieso het nut niet van al dat gewissel met dekens. Erop is erop en eraf blijft eraf. Die van mij staat dag en nacht met hetzelfde op. Ik ben wel zachtjes aan het afbouwen. Maar wat eraf is komt er niet snel meer op. Of het moet nu in eens dagen gaan vriezen overdag, maar dat is ook wel extreem. Ze zullen zich aanpassen aan hetgeen wat erop licht, dus dat gewissel van dekens is helemaal niet nodig.