Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Perla schreef:simongek schreef:
Mijn paard zijn rambo dekens zijn dezelfde maat als de rest.
.
ik heb een onderdeken gezien van rambo met maat 185/190 normaal heeft mijn paard 195 dat past goed maar ik eb er een oude hh onder die is niet heel erg te klein zal deze deken passen?
simongek schreef:Ik heb de onderdeken van pagony gezien bij ons op stal en die was na een tijdje dragen niet echt warm meer vond ik.
Dezelfde ervaring heb ik zelf gehad met de onderdeken van HH.
Ziet er warm uit maar mijn paard bleef koud met die deken.
Nu heeft hij een Rhino staldeken als onderdeken met nylon voering en
die is een stuk warmer.Perla schreef:simongek schreef:
Mijn paard zijn rambo dekens zijn dezelfde maat als de rest.
.
ik heb een onderdeken gezien van rambo met maat 185/190 normaal heeft mijn paard 195 dat past goed maar ik eb er een oude hh onder die is niet heel erg te klein zal deze deken passen?
Ik heb zelf mijn rambo's 1 maat groter genomen als de maat die jij nu noemt volgens mij. Ik heb 6,6 genomen.
Perla schreef:die is wel minder warm...
Nimmedor schreef:Bonny4life schreef:iemand ervaring met de pagony onderdekens van 350 gram?
ja, zijn prima dekensmaar als je de goedekopere onderdeken van www.piafferuitersport.nl koopt krijg je geen schuurplekken, omdat die deken een nylon voering heeft. En hijs nog goedekoper ook
rick_erika schreef:wat voor een maat zweetdeken moet ik op een haflinger leggen van 1.50 groot?
en hoe kan ik dit het beste meten! (hij vind een rol meter eng)
Bonny4life schreef:iemand toevallig nog een echte maat 175 onderdeken liggen??? vanaf 300 grams? ben met spoed op zoek!!