Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ook gewoon bijna allemaal goed gelukt. En ik vond die zebra/giraffe paard ook echt een kunstwerk, en dan ook nog die kleding erbij van de eigenaresse
) Maar ik zag ook een foto van een hond en die was erg gaaf. Dus daardoor kwam ik op het idee om het bij een van m'n konijnen te doen. En dan niet scheren maar gewoon met een nagelschaartje en een figuurtje tegen de vacht aan. Ik heb 2 Klein zilver konijnen, dat betekend dat ze een andere kleur ondervacht hebben, dus dan zou ik de haren niet helemaal wegknippen, maar voor de helft zodat de andere kleur te zien is
Dus ik zal de foto wel plaatsen als ik het gedaan heb. Ik doe 'm ook gewoon op de kont denk ik.. Het enige wat ik hoop is dat de vacht wel goed terug gaat groeien
Anders moet ie de rest van z'n leven met een figuurtje rondlopen... its_laraa schreef:Mijn tattoo is niet gelukt op mijn paard der kont, dus nu heeft ze een K met een kroontje.
Ik vond het heel moeilijk om te doen, maar oefening baart kunst (:
[ Afbeelding ]
BonteLisa schreef:its_laraa schreef:Mijn tattoo is niet gelukt op mijn paard der kont, dus nu heeft ze een K met een kroontje.
Ik vond het heel moeilijk om te doen, maar oefening baart kunst (:
[ Afbeelding ]
Is dat niet het logo van de keuringsslager?