HarmanyL schreef:Io heb dat nu met mn Recuptex. Zit gewoon een extra vacht in aan de binnenkant en krijg het er niet uit met wassen..
Kledingrollers proberen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HarmanyL schreef:Io heb dat nu met mn Recuptex. Zit gewoon een extra vacht in aan de binnenkant en krijg het er niet uit met wassen..
Friesfanaat schreef:Ik kan mijn vorige bericht niet aanpassen/aanvullen, dus dan maar even zo! Past onder de Amigo Bravo dekens ook de Bucas Recuptex als zijnde onderdeken/liner?
HarmanyL schreef:Friesfanaat schreef:Ik kan mijn vorige bericht niet aanpassen/aanvullen, dus dan maar even zo! Past onder de Amigo Bravo dekens ook de Bucas Recuptex als zijnde onderdeken/liner?
Dit heeft mijn merrie nu op. De Recuptex is iets langer, dus steekt aan de achterkant wat uit bij mij. Maar dat is minimaal.
Zou willen dat ze Recuptex is Amigo pasvorm zouden hebben omdat Bucas niet zo lekker past helaas.
HarmanyL schreef:Friesfanaat schreef:Ik kan mijn vorige bericht niet aanpassen/aanvullen, dus dan maar even zo! Past onder de Amigo Bravo dekens ook de Bucas Recuptex als zijnde onderdeken/liner?
Dit heeft mijn merrie nu op. De Recuptex is iets langer, dus steekt aan de achterkant wat uit bij mij. Maar dat is minimaal.
Zou willen dat ze Recuptex is Amigo pasvorm zouden hebben omdat Bucas niet zo lekker past helaas.
Friesfanaat schreef:Hoi! Ik ben even aan het inlezen over het beroemde/beruchte linersysteem en zie de deken van Amigo Hero voorbijkomen. Deze heeft niet de mogelijkheid om aan de voorkant de liner te bevestigen, maar wel aan de achterzijde.. Hoe zijn de ervaringen hier mee?
Of kan ik beter investeren in een Amigo Bravo?![]()