Sintara schreef:Je link doet het niet bij mij..
Vreemd hier wel, maar hier nog link voor de zekerheid!
https://www.atorka.nl/winkel/catago-cooler-uitrijdeken/
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sintara schreef:Je link doet het niet bij mij..
Rosje8 schreef:Wie weet een betaalbare nierdeken / quarter sheet zoals in onderstaande link?
https://www.atorka.nl/wp-content/uploads/2018/05/Catago-Cooler-uitrijdeken-grijs.png
Ik zie er veel mensen mee op insta in de Scandinavische landen en die blijven geweldig zitten.
Merken zoals catago en thermoflex, alleen kan ik ze hier slecht vinden of erg duur.
Mijn wensen;
Liefst vrij neutraal bv zwart/blauw, maar alle tips zijn welkom.
Liefst max 50 euro en makkelijk te wassen/drogen.
Catago bij atorka heeft een lange levertijd, en bij drunens ruiterhuis ga je al naar de 90 euro en zitten er hele opvallende biezen op. Kramer heeft ze ook, maar heel dun fleece, dat lijkt me juist gaan wapperen.
Freyr schreef:Ik kom even inbreken in dit topic. Nu het echt weer wat kouder wordt, heb ik mijn onderdeken van 100 gram weer uit de kast getrokken voor mijn 23 jarige KWPN merrie met niet een hele dikke vacht. Deze ligt alleen niet zl lekker, dus ik wil nu een outdoordeken van 100 gram erbij hebben. Dit lijkt wel niet te vinden ongeveer, is er iemand die mij kan helpen met zoeken? Welke 100 gram outdoordekens hebben jullie?
Ik had deze van amigo gevonden, maar te klein besteld en nu niet meer in de juiste maat leverbaar (helemaal nergens, heel het internet heb ik afgezocht): https://www.agradi.nl/amigo-hero-ripsto ... 634858.htm
Mijn eisen:
- Goede kwaliteit, beetje vergelijkbaar met bovenstaande
- Niet te duur, 75 euro voor een deken vind ik wel de max. Ik heb eigenlijk een gruwelijke hekel aan dat gedoe met dekens, maar na 2 nachtjes met had ik een paard waar olie overheen gespoten leek. Ik moet toch maar switchen denk ik.
- Een leuk kleurtje, anders dan zwart of blauw, heeft toch ook wel mijn voorkeur. Mijn regendeken heeft bijvoorbeeld allemaal vosjes erop.
- maat 205 als het goed is. Ik twijfel tussen 205 en 195, dus makkelijk retourneren zou handig zijn.
Iemand tips?
Freyr schreef:Ik kom even inbreken in dit topic. Nu het echt weer wat kouder wordt, heb ik mijn onderdeken van 100 gram weer uit de kast getrokken voor mijn 23 jarige KWPN merrie met niet een hele dikke vacht. Deze ligt alleen niet zl lekker, dus ik wil nu een outdoordeken van 100 gram erbij hebben. Dit lijkt wel niet te vinden ongeveer, is er iemand die mij kan helpen met zoeken? Welke 100 gram outdoordekens hebben jullie?
Ik had deze van amigo gevonden, maar te klein besteld en nu niet meer in de juiste maat leverbaar (helemaal nergens, heel het internet heb ik afgezocht): https://www.agradi.nl/amigo-hero-ripsto ... 634858.htm
Mijn eisen:
- Niet te duur, 75 euro voor een deken vind ik wel de max. Ik heb eigenlijk een gruwelijke hekel aan dat gedoe met dekens, maar na 2 nachtjes met had ik een paard waar olie overheen gespoten leek. Ik moet toch maar switchen denk ik.
- Een leuk kleurtje, anders dan zwart of blauw, heeft toch ook wel mijn voorkeur. Mijn regendeken heeft bijvoorbeeld allemaal vosjes erop.
- maat 205 als het goed is. Ik twijfel tussen 205 en 195, dus makkelijk retourneren zou handig zijn.
Iemand tips?
Mijn eisen:
Iemand tips?
Tancreda4 schreef:Hier staan ze onder een 100 grams shires tempest. Is 600 denier nu ook kouder dan bv een 1200 denier die ook 100 gram is?
MTinker schreef:Tancreda4 schreef:Hier staan ze onder een 100 grams shires tempest. Is 600 denier nu ook kouder dan bv een 1200 denier die ook 100 gram is?
Ja, dat is frisser. Minder denier laat meer wind door, de stof minder isolerend.
Mijn paard kan heel lang onder de 0 gram staan van Rambo in de winter, die is voor mijn paard warmer dan de 100 gram amigo bravo.