owens-mama schreef:Ik heb er gisteren wel 300 ongeveer gevangen, en daarna heerlijk zwemles geprobeert te geven. helaas allemaal weer gezakt voor A. met val ben ik in de bak ng niet veilig met rijden.
Misschien nog een tweede dan maar maken. K. Dazen
1 val in de bak is onvoldoende om daasvrij te worden, maar het verlaagd wel de populatie.
Zeker omdat je de vruchtbare exemplaren eruit filtert. Het zal wel een paar jaar nemen voor ze echt weg zijn.Je zou toch bijna tig vallen in het land zetten voordat je de paarden naar een nieuw stuk land gaat verweiden.
Om het weiland liggen sloten dus net achter het hek plaatsen is erg onhandig met in- en uitgaan van de paarden.
. Althans, de onderkant van het middenstuk van de fles (dus waar zowel net als skippy aan hangen) heeft last van "plastic-moeheid", doordat de wind teveel met skippy en netje heeft gespeeld. Zal een nieuwe fles moeten knippen. 1 ding scheelt: ik hoef minder vaak met een boodschappentas vol lege flessen naar de emballage
.
. 

Puur geld verspilling. De beste werkt misschien een uur, maar sowieso niet op een paard wat je gaat rijden. Zo gauw ze beginnen te zweten werkt geen enkele spray meer.