Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nadya schreef:Wat me opvalt is dat de paarden die wel eens geschoren worden/dekens dragen volgens een aantal last hebben van kou/vocht.
Voor mij nog een reden om mijn paard dus nooit te gaan scheren of gewend te maken aan dekens. Vind het zo zonde van zijn natuurlijke weerstand en daarbij staat hij ook het hele jaar door buiten, dus is het belang van zijn weerstand nogal groot. Ik heb in elk geval een hele gezonde Sam.

Silence schreef:Dekens vind ik pure onzin, maakt niet uit wanneer.
Dus ook nu vind ik het echt niet nodig.
Paarden kunnen dat allemaal prima zelf, dat verpest je alleen maar met een deken.
mirgino schreef:dat ligt aan de eigenaar zelf denk ik
Nadya schreef:Wat me opvalt is dat de paarden die wel eens geschoren worden/dekens dragen volgens een aantal last hebben van kou/vocht.
Voor mij nog een reden om mijn paard dus nooit te gaan scheren of gewend te maken aan dekens. Vind het zo zonde van zijn natuurlijke weerstand en daarbij staat hij ook het hele jaar door buiten, dus is het belang van zijn weerstand nogal groot. Ik heb in elk geval een hele gezonde Sam.
Hij leeft nog steeds en is niet ziek geweest oid.
mirgino schreef:Silence schreef:Dekens vind ik pure onzin, maakt niet uit wanneer.
Dus ook nu vind ik het echt niet nodig.
Paarden kunnen dat allemaal prima zelf, dat verpest je alleen maar met een deken.
ben ik helemaal met je eens, het is puur eigen belang dat mijn pony kaal gaat s`winters
leer dan eens om goed te lezen!!!!