Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kitty1 schreef:Mijn geschoren merrie heeft 660 gram op en ze heeft het aangenaam hieronder.
detour schreef:Kitty1 schreef:Mijn geschoren merrie heeft 660 gram op en ze heeft het aangenaam hieronder.
Aangenaam heet???![]()
Wat ga je doen als het vriest? Krijgt ze dan 1000 gram op?

detour schreef:Kitty1 schreef:Mijn geschoren merrie heeft 660 gram op en ze heeft het aangenaam hieronder.
Aangenaam heet???![]()
Wat ga je doen als het vriest? Krijgt ze dan 1000 gram op?
detour schreef:simongek, daar vergis je je dan mooi in, paarden zijn veel taaier dan je denkt. Snotverkouden worden ze juist van enorm inpakken, dan weer af, dan weer op, dan is het evrschil qua temperatuur steeds veels te groot! je paard is je oma niet, hoor, ze kunnen wel wat hebben...
mirgino schreef:mijn geschoren pony staat met 300 gr in een buitenstal en overdag buiten en idd is haar vacht weer iets langer
ze heeft nu zo`n 4mm haar,en dat is juist fijn voor haar anders is het veel te koud om bloot buiten te rijden.
en verder heeft ze het echt niet koud, ze is goed warm onder haar deken![]()
ik vind sommige echt overdreven veel grams op hun hebben liggen ,maar goed dat moet iedereen voor zichzelf weten.
ik vraag me wel af hoe je dan gaat rijden??
want van 600gr naar bloot is een grote overgang![]()
het lijkt mij dat een paard daar eerder ziek van word dan dat hij met een 200 gr deken op staat.