Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dan blijft hij beter in zn vacht.. Hij heeft een zomerdekentje op. Meestal doe ik hem smiddags wel af, en dan savonds weer om maar afentoe staat hij erde hele dag onder
Dus vandaar.. en daarbij is het ook wel aardig een koukleum
.
vind het 's nachts nog wel akelig koud!
)
Zal ik 's nachts een lichtgevoerde deken op doen als het beneden de 15 graden wordt.
_Skess_ schreef:nou, die van mij staat ook onder zo'n deken 's nachtsvind het 's nachts nog wel akelig koud!
_Skess_ schreef:Als ik jou was...zit in dezelfde situatie als jij bentZal ik 's nachts een lichtgevoerde deken op doen als het beneden de 15 graden wordt.
Zo maakt je paard niet veel vacht aan, heeft hij het niet te warm, maar voorkom je dat hij teveel vacht krijgt.
's morgens kun je hem er dan weer afhalen en als het overdag onder de 10 graden wordt dan kan die overdag ook op. Als het gaat vriezen een onderdeken eronder
Paard staat niet aan huis. Het is dus of op, of niet.
, maar ze wil zijn wintervacht niet. Moet ze toch zelf weten of ze er een deken op legt of niet?
sjorsie schreef:_Skess_ schreef:nou, die van mij staat ook onder zo'n deken 's nachtsvind het 's nachts nog wel akelig koud!
pfff lees net je profiel, jij hebt toch een ijslander, die beestjes kunnen tegen extreme kou en jij doet hem nu al een gevoerde deken op, zonde echt waar