Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
traan_beauty schreef:Dit wil ik ook wel eens gaan proberen.
Hij zal best werken, maar werkt hij ook naar één uurtje hard werken (met zweet ect.)? Ik heb nog nooit een vliegenspray gehad die langer als een half uurtje werkte. Dat is dus echt erg vervelend..
Ik heb namelijk geen bak tot mijn beschikking en kan dus alleen naar buiten.
Ben benieuwd of iemand hier een antwoord op weet?
Sannum schreef:En hoe lang is dit ongeveer houdbaar?
Picassox schreef:Nou, het is klaar hoor. En het hele huis stinkt er fijn naar.Vooral de dettol is erg overheersend. Ik heb het recept trouwens een beetje naar eigen zeggen gemaakt, ik heb namelijk meer azijn en citroensap erdoor gedaan, veel knoflookpoeder en anderhalve eetlepel kruidnagelpoeder en 100 ml. dettol (was bijna op
)
Ik heb het overigens nog niet uitgetest.Maar m'n handen stinken in elk geval goed!
Picassox schreef:Ik heb het net getest. Ik vond het eerlijk gezegd niet echt denderend werken op mijn paard. Hij bleef in de zelfde mate last van vliegen houden. Maar op stal werkte het wel! Mijn zadelhoes zitten vaak héél veel vliegen op, ik had m'n zadelhoes ingespoten en alles was weg!
Picassox schreef:Ik ben er inderdaad niet tevreden mee, maar ik heb van alles juist méér in gedaan, dus het zou moeten helpen.