Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Dus, tinkerloos, pas jij je aan aan het paard. En dat is nu net waar heel veel mensen geen tijd of geen mogelijkheid voor hebben.
Schimmelig schreef:http://www.paardnatuurlijk.nl/weetjes/kuil_3.jpg
Ogen die paarden nou zo koud en ongelukkig, of zie ik dit verkeerd?
(Allemaal op een kluitje voor de warmte, verstopt achter de hooibaal voor de wind)
Cassidy schreef:Dus, tinkerloos, pas jij je aan aan het paard. En dat is nu net waar heel veel mensen geen tijd of geen mogelijkheid voor hebben.
Jovarna schreef:Cassidy schreef:Dus, tinkerloos, pas jij je aan aan het paard. En dat is nu net waar heel veel mensen geen tijd of geen mogelijkheid voor hebben.
Correctie: geen tijd of mogelijkheid voor willen creëren.
Cassidy schreef:Natuurlijk is overal wel een oplossing voor te vinden. Maar wat is haalbaar? Hoe ver wil je gaan? Als je in de Randstad woont, zijn de oplossingen nu eenmaal dun gezaaid. Baan opzeggen, zelf verhuizen Noord, Oost of Zuid - Nederland? Of daar blijven waar je zit, Paard in een regio stallen waar je daarna vanwege de files en de afstand niet dagelijks heen kunt, waarom heb ik dan een paard? Een andere stal zoeken waar je vervolgend met de nek wordt aangekeken omdat je anders rijdt? Een andere stal zoeken waar je geen begeleiding hebt die bij je past?
Arabesk schreef:Ga eens de uitdaging met jezelf aan en geef je paard de keus, doe de stal niet op slot zodat ze in en uit kunnen lopen.
Zie wat er gebeurt.....
Schimmelig schreef:http://www.paardnatuurlijk.nl/weetjes/kuil_3.jpg
Ogen die paarden nou zo koud en ongelukkig, of zie ik dit verkeerd?
(Allemaal op een kluitje voor de warmte, verstopt achter de hooibaal voor de wind)
Fitzroy schreef:Ach, je kunt de paarden van tegenwoordig niet meer vergelijken met vroegah. Onze paarden zijn door en door gedomesticeerd.
Als jij een wedstrijdpaard hebt, ontkom je niet aan dekens. Ofwel omdat je je paard geschoren hebt ofwel omdat je zijn vacht juist kort wil houden om niet te scheren.
Ik doe zelfs mijn afgekeurde sportpaard nog een deken op, die heeft een veel te dun vachtje om zo maar buiten te zetten.
Schimmelig schreef:Arabesk schreef:Ga eens de uitdaging met jezelf aan en geef je paard de keus, doe de stal niet op slot zodat ze in en uit kunnen lopen.
Zie wat er gebeurt.....
Dan blijven ze er in staan
runningkawa schreef:
Nou wat willen we nog meer