morgen wordt het warmer en droger dan gaat mn deken er ook meteen weer vanaf maar zoals nu met die regen ben ik blij dat ik hem op heb gedaan 
verder kost het mij ook geen moeite of tijd want verwissel hem verder niet, en ze voelt er niet warm onder
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
morgen wordt het warmer en droger dan gaat mn deken er ook meteen weer vanaf maar zoals nu met die regen ben ik blij dat ik hem op heb gedaan 

!hafgirl15 schreef:Mm, ik betwijfel het
test het anders even uit door hem even nat te maken met de gieter ofzo.
Bonny4life schreef:hafgirl15 schreef:Mm, ik betwijfel het
heb r wat water opgegooid met mn hand en kwam niet door de voering maarja is maar een beetje he?
Kyralovertje schreef:Kyralovertje schreef:
heb r wat water opgegooid met mn hand en kwam niet door de voering maarja is maar een beetje he?
Klopt, op deze manier weet je nog niet precies of hij geschikt is voor een stevige regenbui.
Er bestaan spray's die je deken waterdicht kunnen maken. Als je zo'n spray koopt en dan met name op de naden (mocht de deken deze hebben) en op de rug sprayt zal de deken grotendeels weer waterdicht zijn. Mocht de deken dan niet totaal waterdicht meer zijn zorgt dit nog voor een extra-tje
.
Bonny4life schreef:hafgirl15 schreef:Mm, ik betwijfel het

Marrepar schreef:Mijne heeft 's nachts de zomerdeken nog op en overdag een vliegendeken.
Maar de zomerdeken gaat er denk ik deze week ook maar af.