Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Soxje schreef:Je kan toch een dunne badstof zweetdeken nemen Katja? Neemt veel vocht op en kan prima dienen als onderdeken onder een regendek.
.
Liekjuh schreef:welke dekens hebben jullie bij brede paarden een fries ofzo????
Emaartje schreef:dus een 150 grams deken kan nu al een dag en nacht op..
LauEef schreef:En is er eigenlijk iemand die aan die engelse deken maten kan?\
randie schreef:Ik heb een vraag over een losse gevoerde hals, deze stond op de divoza site, http://divoza.com/isroot/DivozaStore/li ... _60472.jpg
Nu is mijn vraag houd hij zn haar dan wel (lees:manen) en hoe word zn hals bevestigd. Ik heb nl een winter deken waar wel van zie oogjes aanzitten om iets te bevestigen.
Bonny4life schreef:oke nu kom ik! graag advies ik ga mijn pony over een maand ongeveer laten scheren, nu vind ik het weer al aardig minder aan het worden en morgen word het alleen maar erger, meestal gaat ze in de regen enzo ook naar buiten en als ik niks omdoe denk ik dat ze mega vacht aanmaakt! ik heb vanaf gister dag en nacht mijn regendeken van HH opgedaan, denken jullie dat dit kan of te warm is?... ik wil deze deken omlaten tot het scheren maar ze is nu al een beetje een teddy en wil het toch een beetje tegengaan, ze staat snachts wel op stal, ik vroeg me af wie hier ook al dag en nacht wat omheeft (regendeken) en of mensen die gaan scheren hem ook al om hebben?
elady schreef:Ik vraag me af, vanaf wanneer jullie beginnen met scheren?
Wij willen Bam gaan scheren rond november en ik ben echt geneigd er nu al een deken op te gooien,onder het motto van: Ik heb het koud, Bam vast ook wel.
Vandaag had ik hem gelongeerd en was hij alleen op de singel nat. Even op stal gezet om op te drogen en daarna lekker het land weer op. Maar als ik hem gereden heb, zet ik hem al onder een fleecedeken om hem op te laten drogen, is hij niet droog, gaat hij ook niet naar buiten. Na het rijden is hij wel kleddernat!
Dus mijn vraag: Doen we er verstandig aan om nu te scheren of gewoon even te wachten tot november?
Kan prima nu hoor, enige probleem is dat je hem dan waarschijnelijk wel 2x moet scheren![]()
Alvast bedankt.