Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Popstra schreef:juval schreef:de loonwerker vind het prettig om iets langer van te voren te weten wie er aan de beurt willen komen, voor de planning. Bij ons zijn ze gauw een paar uur bezig.
Alleen beetje lastig plannen met dat wisselvallige weer...
Kirsha schreef:Ik meld me ook maar even en ben wel benieuwd wat jullie in mijn geval zouden doen.
Laatste keer dat het gemaaid is, is in september geweest. Het staat dus nogal hoog nubeetje vergelijkbaar met de foto van Sanet.
Land zelf is op sommige stukken nog echt drassig, water staat er op sommige plekken nog op. Op andere stukken is het weer steviger. Er heeft vroeger een sloot doorheen gelopen die dicht is gegooid, dat stuk is altijd een drama.
Het begint op sommige stukken al platter te liggen en ik ben een beetje benauwd dat als we het er nu niet afhalen het te laat is. Aan de andere kant vraag ik me af of we niet het hele land vakkundig naar de mallemoer rijden en of het wel genoeg droogt als het woensdag weer gaat regenen (wat nu voorspeld wordt). We willen er graag kleine hooibaaltjes van maken, wikkelen is niet direct een optie. Wat zouden jullie doen?