Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ilsevdhoek schreef:Marisje76 schreef:Vanmorgen de truc met ducttape gedaan en het zit er nog steeds goed onder dus voor mij een goeie spoedoplossing
Hoe heb je dit getaped.. ik heb namelijk de vetwrap vanochtend geprobeerd maar dat was er al af voordat ik uberhaupt mn stal uit was dus miss dat tape en dan speciale manier van tapen proberen
Kidde schreef:EllyC schreef:Die hoeflederkit werkt dus niet;blijft bij mij niet zitten
Vandaag heb ik het ook toevallig ook voor het eerst geprobeerd en hier bleef het gelukkig wel goed zitten. Heb je het ook goed hard tussen de rand van de hoef en het ijzer geduwd?
carrie79 schreef:Hier vanochtend het weiland aangepast naar een wat kleiner stukje ( dat ze wel de benen kunnen strekken maar geen vaart kunnen maken om echt te donderen). Merrie met ijzers paste zich direct aan, heeft wel een rondje gegaloppeerd en gebokt maar dat ging eigenlijk heel stabiel ( had dus niets om off in de ijzers).
TamaraFloor schreef:Die van mij zijn er niet uit geweest vandaag.
Morgen kijken hoe het gaat!
Iemand zijn paarden met zooltjes buiten gehad vandaag? En kwam er inderdaad geen ijs onder de voeten?
SusanH schreef:Waar heb je dat zooltje van gemaakt? En frot je dat dan zelf onder het ijzer?
biancaaaa schreef:Hier is het toch de tape 24 uur blijven zitten. Paard gaat zo voor de 2e keer met de wrap/tape oplossing naar buiten. Staat in de nacht wel binnen en heb het ook aangebracht in stal op droge en warme voeten. Gisteren avond bij het naar binnen halen alleen de losse stukken (stukjes aan de buitenkant) afgeknipt. Dus ik moet wel bijhalen om het een langere tijd bij te houden.