Heb ze zelfs zien sprinten met zijn allen in de volle zon!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ongeveer een half uurtje later werd de rest ook binnengehaald omdat de pomp het niet goed deed en ze binnen iig water hebben. Paarden wilden allemaal erg graag naar binnen, de snelweg naast stal ligt hoger en hield de bries tegen waardoor het nog warmer was en op stal was het een flink stuk koeler.
xLauLaUx schreef:Ik ben mijn pony sinds 12 uur nog eens 2 keer gaan controleren en zometeen ga ik nog eens, heb hem elke keer in de schaduw gezet, en hij staat meteen weer in de volle zon
Als het niet meer te warm is ga ik em in de uitloop zetten, en als het begint te onweren misschien weer op de grote weide zodat hij plaats heeft om te rennen.

Fransje_70 schreef:Bij ons kunnen ze ook beschutter staan bij de bomenrij maar ze staan in de volle zon!
wat doen jullie met vliegendekens, ik heb twee ZE paarden die ik vliegendekens op heb, maar met deze hitte lijkt me dat veel te heet! Maar ze hebben ook weer zo last van de vliegjes. Ik heb de paarden niet aan huis en kan maar 1x per dag naar stal. Denk toch dat ik de dekens er 1 dag en 1 nacht vanaf haal... en dan er weer op.
Fransje_70 schreef:Bij ons kunnen ze ook beschutter staan bij de bomenrij maar ze staan in de volle zon!
wat doen jullie met vliegendekens, ik heb twee ZE paarden die ik vliegendekens op heb, maar met deze hitte lijkt me dat veel te heet! Maar ze hebben ook weer zo last van de vliegjes. Ik heb de paarden niet aan huis en kan maar 1x per dag naar stal. Denk toch dat ik de dekens er 1 dag en 1 nacht vanaf haal... en dan er weer op.

Shirley schreef:Waar heb je dat gezien dan, Franka ?
Op de site van Noodweercentrale Nederland wordt ook ( nog ) niets aangegeven ...
Mijn dieren staan sowieso thuis, dus hopelijk gewoon veilig.