Citaat:Dan zou ik ze in de zomer ook maar binnen houden, gezien in de zomer er ook altijd ergens wel iets te slippen valt als het heeft geregend, of ze eens gek doen met rijden in de bak of buiten. Had ze dit in de zomer gehad, dan was het zoals al iemand postte, gewoon een verstapping geweest van gek doen in de wei en was er geen extra aandacht aan besteed buiten hetgeen er normaal aan wordt besteed. Maar omdat het nu toevallig vriest is er bij veel meteen paniek in de tent. En dat is jammer, want van binnen staan is er nog nooit eentje zijn energie kwijt geraakt.
Mijn paardje heeft een fikse blessure opgelopen in de stal. en dat terwijl de deuren altijd open staan en ze 24/7 de paddock in kunnen...... Die stal is hardstikke gevaarlijk!!!! lekker naar buiten dus!!!
. Had ze dit in de zomer gehad, dan was het zoals al iemand postte, gewoon een verstapping geweest van gek doen in de wei en was er geen extra aandacht aan besteed buiten hetgeen er normaal aan wordt besteed. Maar omdat het nu toevallig vriest is er bij veel meteen paniek in de tent. En dat is jammer, want van binnen staan is er nog nooit eentje zijn energie kwijt geraakt.
?
) maar het is meer om te laten zien dat er Altijd iets kan gebeuren. Maakt niet uit wanneer of waar of met wat voor ondergrond dan ook, dus kan je beter je paard gewoon paard laten zijn (wat jij dus doet als ze elke dag lekker buiten komt) ipv het in bubbeltjesplastic op stal te laten staan zoals sommigen hier het liefste zouden doen.

En die is sowieso van porselein en heeft altijd wel wat.. Er gaat hier geen halfjaar voorbij zonder dierenarts, en dat terwijl ik de risico's zo klein mogelijk houd. (waar ze wel elke dag gewoon buiten staat hoor)