Waarschuwing noodweer morgen middag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 22:28

Ach er is niets zo verandelijk als het weer, en je kunt er toch niks aan doen. Paarden blijven morgen gewoon buiten. Vind de hagel vervelender dan de gedachte dat de bliksem in kan slaan. Dat kan immers overal.. hoe je het ook went of keert, mocht die inslaan is het (meer dan) pech. Als ie op stal inslaat terwijl je paard erin staat zul je denken had ik 'm maar op de wei gelaten en andersom idem dito..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 22:29

Ik vind het ook paniek zaaien en ik krijg jammergenoeg geen antwoord op mijn vraag, dus nog een poging:

Paarden lekker binnen, bliksem slaat in de stal, en dan? Dan kunnen ze geen kant op.

Die van mij gaan, net als elke avond, naar binnen, weer of geen weer

veersche

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 22:29

Die van mij staan 24 uur per dag buiten maar kunnen gewoon zelf hun stal binnenlopen. De paardjes mogen dus zelf kiezen of ze binnen of buiten willen staan!

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 22:30

we kijken wel maar voor 5en zijn de stalpaarden wel binnen we werken met zomerrooster.

paarden die nu 24 uur buiten staan jong spul plus merries met oudere veulens blijven gewoon buiten.
merries met jonge veulens komen nu snacht nog op stal lopen nog niet in de groep.

Bob1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 22:30

Hoezo paniek zaaien, het is geen dwangbevel om je paarden binnen te halen. Bij ons in de omgeving weet ik toch van een aantal paarden dat ze zijn overleden door blikseminslag. En veel paarden staan toch in het open veld. Dus het is fijn als je er op bedacht kan zijn. Wat je dan vervolgens doet, moet je zelf weten....

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 22:31