Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bonny4life schreef:na het weerbericht van net toch in een lichte winterdepressie geraakt...en dat in de herfst...
polly2 schreef:Bonny4life schreef:na het weerbericht van net toch in een lichte winterdepressie geraakt...en dat in de herfst...
Ik heb het ook gehoord....maar geloof er niks van.
Heel vaak hebben ze het weer voor de volgende dag nog niet eens goed voorspeld.
Dus de voorspelling van vijf dagen vooruit is helemaal onbetrouwbaar.
De grootste hobby van onze weermannen en vrouwen is ons de stuipen op he lijf jagen.
wat mij betreft: eerst zien, dan geloven.
Juffrouw Ooievaar loopt hier nog steeds in het weiland. Zolang zij niet naar warmere oorden vertrekt, maak ik me nog nergens zorgen over....
claudianoa schreef:om deze reden ben ik verhuisd met de paarden,vorig jaar 3 maanden niet kunnen rijden. Sta nu ergens met 2 binnenbanen. Ze komen overdag een paar uurtjes buiten. Dus laat voor mij de winter maar komen.
Anoli schreef:Bonny4life schreef:na het weerbericht van net toch in een lichte winterdepressie geraakt...en dat in de herfst...
Ik heb het ook gehoord....maar geloof er niks van.
Heel vaak hebben ze het weer voor de volgende dag nog niet eens goed voorspeld.
Dus de voorspelling van vijf dagen vooruit is helemaal onbetrouwbaar.
De grootste hobby van onze weermannen en vrouwen is ons de stuipen op he lijf jagen.
wat mij betreft: eerst zien, dan geloven.
Juffrouw Ooievaar loopt hier nog steeds in het weiland. Zolang zij niet naar warmere oorden vertrekt, maak ik me nog nergens zorgen over....
Zonnetje81 schreef:Nou ik moest mijn pony vroeger uit de wei halen met een grote hamer. En elke 3 meter die ijsblokken eraf HAKKEN....dus kun je nagaan. Knap paard heb je