Siets schreef:Nouja, dat je het niet kunt waarderen dat ze niet meer reageert, en
dat het paard eronder zou lijden, vind ik wel weer rare uitspraken..
Hoe kun je daar nou over oordelen zonder verdere info, en zonder
dat je het zelf hebt gezien?
Ik waardeer het niet dat alles zo lang heeft moeten duren wat betreft de staart, paard stond (staat?) al die tijd zonder en TS wilde zelf die staart eraan omdat het dier last had van de vliegen. Dus ja, jij kunt het rare uitspraken vinden, moet je zelf weten. Ik vind het jammer omdat zo'n paard hat al die tijd met niks moet doen (ja, ik geloof een spray... ). En inderdaad, of dat inderdaad het geval is of niet, kunnen we alleen weten als TS zich weer meld! Vandaar dat hier weer gereageerd word.
Siets schreef:Wie weet is ze het topic allang weer vergeten, er bestaat immers nog
zoiets als een leven buiten bokt.
Ik denk het niet, aangezien het toch iets aparts was wat ze wilde gaan doen en al die tijd wél gereageerd heeft.
Siets schreef:De ts is echt niets aan ons verplicht hoor, hoe graag je het zelf
misschien ook zou willen...
Kijk, dit vind ik nou een rare uitspraak van jou
Hoe weet jij nou, of ik graag zou willen dat TS iets aan ons verplicht is?!?
Niemand is iets verplicht, maar dat word dan ook nergens gezegd of geschreven. Heb jij gezien dat iemand schreef "ze is verplicht ons op de hoogte te houden"? Klets dus geen onzin svp.
Wel zou het interessant zijn te weten wat er uiteindelijk met die staart gebeurd is en zijn we allemaal nieuwsgierig! En zou het jammer zijn als TS helemaal niet meer reageert!