Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SETEFURII_ schreef:Sneeuw is leuk maar dit is teveel van het goede!
zelfs de binnenpiste is kei-kei hard!
mijn verzorgpaard is al actief na 1 nachtje op stal, nu staat ze al bijna een week binnen, ik ga vliegen denk ik
. en ik heb continu een nierdeken op met rijden. (die gaat pas bij +5 eraf) verder rijd ik meestal 's ochtends of 's middags, als ik 's avonds moet heb ik meestal gewoon stapdag. ofteel met de deken erop en ik ernaast door de bak aan de wandel want ik vind het eerlijk gezegt af en toe wel een beetje erg zielig om zo'n lekker warme deken er met -5 ofzo eraf te moeten halen.
en mn dame heeft geen ijzers dus dat scheelt ook al heel veel.
(al moet ik zeggen dat ik het ook weer jammer vind, want kon net zo leuk van zwammerdam naar alphen schaatsen over de rijn
). Het is ook altijd wat he

Ik vind het op zich wel lekker weer en het ziet er prachtig uit, maar als je een paard hebt dan kun je gewoon geen kant uit. Bij ons staan de paarden al 2 weken binnen. We hebben het geluk dat de longeerkraal super is, lag net niet zand in. De buitenbak is sinds 1 week bevroren dus konden ook niet meer rijden. Laat het maar gauw Lente worden