erg fijn is gebruik, liggen netjes en blijven heel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wranglerbutt schreef:@woeliej: Mijn paard (quarter) heeft niet bepaald veel front en de WB Landa o gr regendeken en een Landa 200 gr en die zitten haar perfect! De regendeken:
Welk type heb jij besteld? Ik zou 'm eerst passen en eventueel terugsturen als -ie niet blijkt te passen.

(De dekjes niet btw, die schuiven bij mij wel..)
volgend jaar maar een andere. Sempre schreef:QHP, neem hem alleen nooit meer.volgend jaar maar een andere.
Jammer de deken was zo mooi
Maar ze heeft hem 2 maanden op gehad vorig jaar, hij zat super. Toen begon het bij de schouder helemaal te slijten dit jaar, na een maandje. Hij zat niet raar ofzo, echt gewoon weg aan het slijten. Deken zat ook recht etc. Beetje lastig uit te leggen.
Ehm, ja maar niet na 3 maanden lijkt me? Van de buitenkant is hij wel heel sterk. Jammer dat haar hele schouder open ligt nu.
Sempre schreef:QHP, neem hem alleen nooit meer.volgend jaar maar een andere.
zilverstarr schreef:Sempre schreef:QHP, neem hem alleen nooit meer.volgend jaar maar een andere.
Ze zijn wel lekker goedkoop, maar wat een drama zeg deze dekens. Na 5 dagen was hij al gescheurd.