Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DoubleVv schreef:Fabster schreef:Ja, ik wil gewoon een 0 grams. De vulling leg ik er dan zelf wel onder, door liners te gebruiken.
Ik heb mijn WB uit Engeland besteld heel gemakkelijk en niet veel duurder qua verzending dan be of nl.
En de dekens zelf zijn iets goedkoper
biancaaaa schreef:Ik lees ook even mee in deze "discussie". Paard staat wat verder weg dus ik kan niet 3x op en neer om een deken te wisselen op een dag. Is de Bucas Power Turnout geen optie? Daar heb ik goede verhalen over gehoord.
superpony schreef:biancaaaa schreef:Ik lees ook even mee in deze "discussie". Paard staat wat verder weg dus ik kan niet 3x op en neer om een deken te wisselen op een dag. Is de Bucas Power Turnout geen optie? Daar heb ik goede verhalen over gehoord.
Het ligt er ook aan wanneer je gaat beginnen met dekens. Als je al vroeg wil beginnen, moet je in de hoge + zitten. Wacht je tot later, is 1 deken met lagere + en lage - misschien voldoende.
Wesco schreef:Ik geloof best dat je met dekens van - 10 tot +15 graden kan. De vacht van je paard past zich vanzelf wel aan.
Wesco schreef:Ik geloof best dat je met dekens van - 10 tot +15 graden kan. De vacht van je paard past zich vanzelf wel aan.