Kon hij wel een klein buitje hebben of dat ook niet? Ik heb sowieso nog een goede regendeken, maar die is met vaste hals en ben toch een beetje bang voor z'n manen als ie daar 24/7 onder staat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vanillia schreef:Oh dat is wel netjes inderdaad! Ik vind die kleur ook echt heel tof
Kon hij wel een klein buitje hebben of dat ook niet? Ik heb sowieso nog een goede regendeken, maar die is met vaste hals en ben toch een beetje bang voor z'n manen als ie daar 24/7 onder staatDe voering was me nog niet opgevallen, ben benieuwd!
idinn schreef:Weet iemand of de gewone horseware liners passen onder de dekens uitvoering pony? Ik had alles gewoon besteld, de deken is nogal formaat soepjurk, maar de liners vallen eigenlijk wel goed. Ik verwacht dat ze ook onder een pony versie niet uitsteken. Alleen vraag ik me af of het qua sluiting dan nog anders is of niet.
idinn schreef:Bagheera, ja gister een pony besteld en die komt rond 26 november. Dit weekend de racestreep maar wat uitbreiden tot ooit de deken er is.
Willen jullie lachen? Volgens mij heb ik ook een maandagochtend model hoor, want zo lang heeft nog geen enkele deken gevallen bij 'm
[ [url=m/Qw3lFV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als de liners passen met evt een extra musketon achter, is dat prima voor mij. Ben benieuwd. En anders gaan ook die retour voor model pony. En is het helemaal eind december voor meneer kaal kan. Want pony was enkel nog in 0 of 250 grams te vinden naar mijn zin. Dus heb wel echt liners nodig.
Wyb_ster schreef:Ik kom even binnenvallen in dit topic. Is er iemand die mij alsjeblieft kan helpen. Ik ben op het punt aangekomen dat ik door de bomen het bos niet meer zie, hahaha. Mijn regendeken is echt aan vervanging toe, de afgelopen jaren heeft er een première 0 gram op gelegen die eigenlijk prima lag, maar ik kan deze niet meer vinden in maat 185. Het is een heel standaard paard, wat 24/7 in een uitloopstal staat, dus een beetje hufterproof wordt gewaardeerd.
Wat raden jullie aan? Via Agradi zag ik nog wel premières staan, maar bij ej zag ik ook QHP en epplejack eigen merk (en net wat duurder, dus kwalitatief misschien beter? Al gaat mijn oude dus ook al meer dan 6 jaar mee...). Wat zijn jullie ervaringen/waar moet ik op letten? Qua pasvorm is ze erg makkelijk, dus dat zou moeten helpen, haha