meagen schreef:ik ga er morgen weer een scheren die zit al weer dik in het haar
Scheer jij je paard meerdere malen? Mijn vraag is dan ook, blijft het er dan mooi uitzien als je hem nog een keer scheert?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nouvel schreef:waarschijnlijk was jouw paard al helemaal door de rui heen toen je ging scheren, dat scheelt echt merk ik.
mijn merrie is tot vrij laat in de rui, ik merk dat als ik langer wacht met scheren zij ook super kort blijft...
die krijgrn er als het echt winter wordt een fleece onder. en voor Lutskr wil ik een HH teddyfleece bestellen, voor als het straks heel koud wordt.

Goos_Horses schreef:snappen mensen nou echt niet dat een fleece deken geen staldeken/ onderdeken is. Dat is een zweetdeken
.
deken is niet bedoeld als onderdeken (staat ook niet in mijn post), maar om onder te drogen na het rijden
, ik laat ze nu een uur onder een fleecedekentje drogen, maar als ik 10 uur thuis kom van les en het vriest kan ze beter een uur onder te teddyfleece staan.
Highliner 500 gram stretch limo. Goos_Horses schreef:snappen mensen nou echt niet dat een fleece deken geen staldeken/ onderdeken is. Dat is een zweetdeken
) 100 grams onderdeken, 200 grams onderdeken, fleecegevoerde regendeken.. Maar ook een wollen deken (door de trailer en eventueel na het rijden om na de zweten) en 3 fleecedekens. Waarvan ik dr 1 heb die ik af en toe als onderdeken gebruik met de echt koude dagen. 
en die amigo niet waterdicht is.