Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DuoPenotti schreef:Ja hier ook hoog in suiker voor mijn paarden dan.
Voor als je actief rijd gaat het wel.
De rest extreem laag.
1e snede.
Ik laat overigens het hooi testen dat ik pak net voordat het de plastic pak in gaat.
Ik hoor zeggen, nooit nagetest, dat de suiker in de pak de eerste weken nog iets zakt.
Ik baal er ook van.
Vorig zelfde land laag in suiker.
[ Afbeelding ]
Hannanasjuh schreef:De eerste snee was hier redelijk hoog in suiker. Bij pavo getest en het pijltje staat recht omhoog.
Vorig jaar is er een keer regen over gegaan en ze vonden het nog steeds lekker en was daardoor waarschijnlijk ook echt laag in suiker. Ik zit er aan te denken om de 2e snee in de regen te maaien
NadiaM schreef:Oh bijzonder wie weet met regen, misschien wel logisch.
Met natmaken/ weken verdwijnen suikers ook.Hannanasjuh schreef:De eerste snee was hier redelijk hoog in suiker. Bij pavo getest en het pijltje staat recht omhoog.
Vorig jaar is er een keer regen over gegaan en ze vonden het nog steeds lekker en was daardoor waarschijnlijk ook echt laag in suiker. Ik zit er aan te denken om de 2e snee in de regen te maaien
Karin_deB schreef:Ik heb 1e snede onverpakt van mijn hooiboer laten testen: hoog in suiker en energie. Eiwit en structuur goed.
Analyse 2e snede hoop ik van de week te ontvangen: ik vrees ook hoog in suikers gezien hoe mijn ruin erop reageert.
Wat een ellende..
Regio Breda.
Karin_deB schreef:Karin_deB schreef:Ik heb 1e snede onverpakt van mijn hooiboer laten testen: hoog in suiker en energie. Eiwit en structuur goed.
Analyse 2e snede hoop ik van de week te ontvangen: ik vrees ook hoog in suikers gezien hoe mijn ruin erop reageert.
Wat een ellende..
Regio Breda.
Het zijn dus niet de suikers..
[ Afbeelding ]
suffie schreef:Wat vind je aan deze uitslag niet goed?
Ik zou in mijn handen klappen met zo'n uitslag. Ik heb vorig jaar 150 midi balen gehad met een vergelijkbare uitslag en mijn Haflingers hebben het er super op gedaan.