Die van mij staat nu weer onder 500 grams met 300 grams hals.. Meer ga ik er niet af doen want hij is al een wintervacht aan het creëren. Hij staat trouwens wel in een buitenstal.
Laatst bijgewerkt door minouesmee op 29-01-13 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Die van mij is juist al heel erg aan het verharen! Staat momenteel onder 300 grams. Mocht het nu ineens weer koud worden krijgt ze de 150 er weer bij op. Maar momenteel hoeft ze van mij absoluut niet dikker!
Die van mij staat onder een 400 grams zonder hals Maar van de week heb ik een 300 grams gekocht met hals.. Kan ik die er op leggen? Omdat het 100 gram minder is wel (met dit weer) maar omdat hij nog geen hals heeft op gehad dit jaar vroeg ik me af of ik dat wel kan doen?
Klimop
Geplaatst: 29-01-13 18:21
Yu kan even 1 of 2 dagen luchten... met 12 graden (en morgen zelfs warmer) doe ik d'r echt geen plezier door met een jas aan te lopen Mezelf trouwens ook niet, zweet me dan te pletter, haha
Heb z'n deken van 300 afgedaan vandaag. Staat toch in de stal en is buiten gelaten zonder deken ook anders, is toch maar voor 25 min'tjes. Deze nacht staat hij zonder deken en dan morgen terug z'n 200 aan
mijn paardje heeft door de zware weerwisseling van -10 naar 10 graden een snotneusje als hij zich inspant... heeft hij sinds gister. had hem van 300 naar 200 gedaan. weer verandert ook te extreem opeens...
Die van mij verhaart sinds een week. Staat nu onder een 200 gr (in 1 week afgebouwd van 400 naar 200). Vandaag is het erg warm, als hij warm aanvoelt vanavond gaat naar eeen 0gr+100gr+hals.
Oepsie. Hoor nu dat het vannacht 13 graden is geweest! Die van mij staat nog onder 500gr. Eigenlijk vind ik dat te veel voor 13 graden. Had liever gister de 200 er af gehaald. Nu maar hopen dat ze lekker naar buiten gaan dan heeft ze het niet zo warm.
Die van mij is dit weekend beginnen te verharen. Zonder dekens. Vanaf volgend jaar wil ik wel met dekens beginnen. Ook nu weer waren er een paar dagen/nachten dat ze zichzelf niet optimaal warm kon houden.
Pff, hier is het volgens de thermometer 12 graden, maar het waait en regent alsof het herfst is.
Bravura
Geplaatst: 30-01-13 13:57
Gister was de bucas AIO te warm, dus een 200 grams opgelegd. Vanmorgen kreeg paard direct een hoosbui op z'n nek toen hij buiten werd gezet. Vanavond zou de temperatuur al weer naar 6 graden dalen en daarna lager blijven. Dus weer de bucas op vanavond. Ze voorspellen zelfs sneeuw as zaterdag...