Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maysie schreef:Ik ben ook creatief geweest bij champie de hengst van bokker faline.
[ITP] Zo, deze winter in ieder geval geen bezeten paard!
Nathalie84 schreef:Figuurtjes zijn in opkomst merk ik, dit jaar al meerdere figuurtjes moeten scheren voor klanten. Hier een aantal voorbeeldjes ter inspiratie. Wil graag nog een paar patronen bij maken om het zo toch wat meer uit breiden. Heb hartjes, sterren, klavertje 4, playboy, kroon (deze is wel heel moeilijk mooi te krijgen, wellicht iemand een ander voorbeeld?).
Dus wat zou nog meer goed zijn om op voorraad te hebben?
BeauWertz schreef:ik ga mijn paardje volgende week ook voor het eerst scheren (stageopdracht van school o.a.) en ik vindt het saai als ze alleen maar kaal is. zelf zat ik te denken aan sterrentjes naar is beetje onorgineel inmiddels
dus heeft iemand ideen?
ze heet Chayenne heeft apparte trekjes en ik spring met d'r
dus leuke ideen zijn heel erg welkom!!!
BonteLisa schreef:Mijn supermanlogo kan dan ook niet ontbreken. We zijn een beetje uitgeschoten maar hebben een groot scheerapparaat gebruikt en we zijn heel tevreden over het resultaat:
[ Afbeelding ]
fleurtjuhh1 schreef:BonteLisa schreef:Mijn supermanlogo kan dan ook niet ontbreken. We zijn een beetje uitgeschoten maar hebben een groot scheerapparaat gebruikt en we zijn heel tevreden over het resultaat:
[ Afbeelding ]
is dat Zoë van Sis???
die ken ik namelijk