Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Azmay schreef:Vandaag (eindelijk) mijn deken binnen gekregen, lijkt behoorlijk netjes te liggen en zelfs nog wat ruimte om te groeien hoewel ze volgend jaar toch een maatje groter moet hebben waarschijnlijk.
[ [url=m/SUrv31.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
[VVDD] Gepest om boerka..
Ess_Ramona schreef:PoekieX schreef:wanneer gebruik je een halsdeken? En waarvoor?
Mijn paard gaat in de winter in zijn blootje, dus dan een halsdeken. Ik heb er 1 van 100 grams, 1 van 200 grams en een deken van 300 grams met hals.
En in de zomer met de vliegen. Mijn paard wordt anders gek van de vliegen.
__Nienke schreef:Ik kom hier even binnenvallen met een vraag.
Ik ben voor mijn paard op zoek naar een zeer sterke vliegendeken die tegelijkertijd niet te warm is. Mijn paard heeft vorige zomer zijn (splinternieuwe) amigo mio binnen 1 dag aan flarden getrokken, dus wil nu iets stevigers. Heb vorig jaar ter overbrugging een Nika deken gekocht, maar deze vind ik eigenlijk te warm voor in de zomer.
Ik twijfel tussen 3 dekens, de Rambo SIH, de Rambo Protector en de Rambo Fly Buster. Heeft iemand hier ervaringen mee? Zag de Rambo Protector hier al wel voorbijkomen als stevige deken.
ohjajoh6 schreef:Mag ik hier ook een hele blonde vraag stellen?
Ik heb de eczeemdekens nog steeds voor die 2 van mij (onverwoestbaar) maar ik vind het van die ongelofelijke zweetlappen voor die 2 zwarten, vooral dus als je ze juist nodig hebt met 30 graden en dazen seizoen.
Dus nu wilde ik eigenlijk voor 2 pagony's van divoza gaan omdat mij dit toch veel lichter en niet zo zweet materiaal lijkt. Maar ik twijfel of die ook echt de dazen tegenhouden?
Hylkje schreef:ohjajoh6 schreef:Mag ik hier ook een hele blonde vraag stellen?
Ik heb de eczeemdekens nog steeds voor die 2 van mij (onverwoestbaar) maar ik vind het van die ongelofelijke zweetlappen voor die 2 zwarten, vooral dus als je ze juist nodig hebt met 30 graden en dazen seizoen.
Dus nu wilde ik eigenlijk voor 2 pagony's van divoza gaan omdat mij dit toch veel lichter en niet zo zweet materiaal lijkt. Maar ik twijfel of die ook echt de dazen tegenhouden?
Pagony zat op mijn pony voor geen meter.
ohjajoh6 schreef:Valt het klein of juist groot? Maar houden de "gewone" vliegendekens ook de dazen tegen net als de eczeemdekens? Mijn vraag is dus eigenlijk meer, is er nog wel verschil, tussen de 2 vliegendekens?
Britta31 schreef:Vraagje.Zou mijn blote ruin van 20 een regendeken op moeten.Normaal heeft hij dat wel.
XxSultanxX schreef:Britta31 schreef:Vraagje.Zou mijn blote ruin van 20 een regendeken op moeten.Normaal heeft hij dat wel.
Je bedoelt omdat het nu zulk vies weer is ? Als je hem normaal met vies weer ook op hebt zou ik dat nu ook gewoon doen .
mijne staat nu ook met 0 grams buiten , heb van het weekend endurance wedstrijd gehad dus wil zijn spiertjes wat warm houden . Vanavond op stal gaat de deken weer af en blijft af