Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fendt936 schreef:hoe doen jullie het bijvoorbeeld als je hebt gereden? Ik heb mijn paard niet geschoren, stap uit met een zweetdeken zet hem op stal met zweet deken (nacht) s'ochtends winterdeken op en het land in tot s'avonds. als ik niet rij laat ik zijn winterdeken om op stal. heb verder ook geen zwaardere deken dus stel dat het -10 wordt staat hij met de zelfde deken als in de herfst
Lara_Silver schreef:Hallo iedereen! Heb even een vraagje. Ik heb begin deze winter steeds een deken kunnen lenen van een stalgenoot. Echter nu beslist er zelf één aan te schaffen. Mijn pony is een kleine D met korte rug. Ruglengte 125 heb ik al terug moeten sturen, zat van voren prima maar was net een jurk van achter, dus tot op de sprongewrichten. Ben nu enorm aan het twijfelen tussen een ruglengte 105, en een 115, dus onderlengte 165 of 175. 105 daar heb ik een fleecedeken van, die hem voor het mooie net iets te klein is. (de billen steken iets uit) Echter ben ik bang dat 115 net weer te lang is. Wie heeft er nog meer een compact gebouwde D pony, wat gebruiken jullie voor maat?