Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
love_shyboy schreef:klopt... Weet iemand hier toevallig nog een 2e hands 300gr deken tekoop, maat 175? Wil voor volgend weekend nog proberen te scheren, heb dan oefen dressuuur...
_bloempje_ schreef:Gewoon even voelen hoe je paard aanvoelt onder de deken.Paard vandaag geschoren en onder een 300 grams, maar nu ik het hier zo zie begin ik aan mezelf te twijfelen of dit wel voldoende is !
baudyh schreef:_bloempje_ schreef:Zijn de nikita dekens een aanrader qua prijs kwaliteit? Is de pasvorm/maat hetzelfde?
De een vind ze geweldig en de ander vind ze niks.Maar de prijs/kwaliteit verhouding is super als ze je paard passen.Iets van 75 euro voor een waterdichte 400 gram met hals vind ik niet duur.
Fendt936 schreef:hoe doen jullie het bijvoorbeeld als je hebt gereden? Ik heb mijn paard niet geschoren, stap uit met een zweetdeken zet hem op stal met zweet deken (nacht) s'ochtends winterdeken op en het land in tot s'avonds. als ik niet rij laat ik zijn winterdeken om op stal. heb verder ook geen zwaardere deken dus stel dat het -10 wordt staat hij met de zelfde deken als in de herfst