Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Deni11 schreef:Alvast een vraag voor het najaar:
Ik ben van plan de amigo Hero combo medium te kopen van 200 g, met de afneembare hals dus.
Heeft iemand ervaring met deze deken?
En kan er een onderdeken van horseware onder?
alleirbag schreef:Wie heeft er voor mij dé tip voor wat betreft een spray waarmee ik mijn 0-grams waterdichte dekens, na het wassen in eigen machine, weer waterdicht kan sprayen? Dan hoef ik alleen de dekens weg te brengen die te dik zijn en ik maar één seizoen per jaar gebruik.
In voor- en najaar gebruik ik de 0-grams, dus zou fijn zijn als ik die af en toe zelf kan wassen.
PanamaD schreef:Gypsy, De kans bestaat dat die van 20 euro een stuk minder luchtig is en dus warmer. Ook zijn ze vaak stugger.
Niet een idee om wat kwaliteits dekens te kopen via marktplaats?
Veulen84 schreef:alleirbag schreef:Wie heeft er voor mij dé tip voor wat betreft een spray waarmee ik mijn 0-grams waterdichte dekens, na het wassen in eigen machine, weer waterdicht kan sprayen? Dan hoef ik alleen de dekens weg te brengen die te dik zijn en ik maar één seizoen per jaar gebruik.
In voor- en najaar gebruik ik de 0-grams, dus zou fijn zijn als ik die af en toe zelf kan wassen.
Waarom was je niet nog een keer na met waterdicht voor dekens? Daar zijn er best veel soorten van.
marshmellow schreef:Iemand hier ervaring met de vliegendeken van Waldhausen?
https://www.mirandasruitersport.nl/a-45 ... -met-hals/
Mijn paard heeft een brede boeg dus helaas past niet elke deken goed.. En heb het liefst geen dure Bucas ofzo
Nessa schreef:[ [url=m/WCunby.jpg]Afbeelding[/url] ]
De première deken. Trekt niet bij de borst. Schouder iets strak, maar valt me wel mee.
Heb deze dus opgelaten. Eens kijken hoe ie morgen erbij ligt
__elise__ schreef:Nessa schreef:[ [url=m/WCunby.jpg]Afbeelding[/url] ]
De première deken. Trekt niet bij de borst. Schouder iets strak, maar valt me wel mee.
Heb deze dus opgelaten. Eens kijken hoe ie morgen erbij ligt
Ik ben benieuwd hoe deze bij jou houdt Nessa!
Je tipte mij ook de Rambo, volgens mij is die al eerder getipt voor mijn paard. Alleen de prijzen houden mij vooralsnog tegen, goeiendagMaar misschien moet ik er maar gewoon aan. Alleen ja, welke neem je dan?
Ik zag de Rambo Fly Buster en Rambo Fly protector, ik weet nog niet zo goed wat nou het verschil is met deze dekens.. Is iemand daar bekend mee?
De rambo summer series, lijkt me ideaal, maar wat minder praktisch bij hogere temperaturen.
Dan heb je nog de Rambo eczeem-dekens. Staat er een voor niet teveel op marktplaats, de sweet itch hoody. Maar zijn die ook fijn te gebruiken als vliegendekens?
Dan nog de maat, welke neem je dan? Mijn paard heeft een korte rug, een 190 (6.3) is in principe qua rug lang zat, maar lever je dan niet veel in bij de schouders? Of valt dat mee?
Sorry, echt veel vragen