Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
November108 schreef:Nu het er toch over gaat, heeft er hier iemand specifiek ervaring met wassen van Bucas dekens bij EJ?
Ik wil ze graag laten wassen nu mijn oudje zonder staat en ik ze een tijdje niet hoef te gebruiken, alleen zoveel wasserijen wassen Bucas verkeerd... Zelfs een keer een gewassen Bucas van iemand overgenomen waarvan ik bij aankomst van de deken zag dat hij dus te heet gewassen was en de coating aan de onderzijde compleet weggebrand was. Daar zijn ze veel te duur voor
Of anders positieve ervaring met wasserijen en Bucas dekens? Het liefst thuis ophalen of op meerdere locaties in het land brengen.
November108 schreef:Nu het er toch over gaat, heeft er hier iemand specifiek ervaring met wassen van Bucas dekens bij EJ?
Ik wil ze graag laten wassen nu mijn oudje zonder staat en ik ze een tijdje niet hoef te gebruiken, alleen zoveel wasserijen wassen Bucas verkeerd... Zelfs een keer een gewassen Bucas van iemand overgenomen waarvan ik bij aankomst van de deken zag dat hij dus te heet gewassen was en de coating aan de onderzijde compleet weggebrand was. Daar zijn ze veel te duur voor
Of anders positieve ervaring met wasserijen en Bucas dekens? Het liefst thuis ophalen of op meerdere locaties in het land brengen.
HorseTimeXL schreef:Ja dan doe ik het ook mar. Zag dat het morgen pas aan het einde van de middag hooguit wat gaat regenen en tegen de avond gaan ze weer naar binnen dus dat moet prima kunnen. En dan kan hij lekker morgen ook weer even rollen in de paddock.
Maartje_M schreef:Ik kom even binnen vallen met een vraagik heb een horseware liner en een (oudere) amigo deken met liner systeem, naar dit past allemaal niet mooi op elkaar. Ook de Rambo AirMax ligt er niet goed onder.
Nu is de outdoor deken op zich wel aan vervanging toe en wil ik het liefst een deken waar beide liners goed onder liggen. Waar moet ik naar kijken?
Sosha schreef:Maartje_M schreef:Ik kom even binnen vallen met een vraagik heb een horseware liner en een (oudere) amigo deken met liner systeem, naar dit past allemaal niet mooi op elkaar. Ook de Rambo AirMax ligt er niet goed onder.
Nu is de outdoor deken op zich wel aan vervanging toe en wil ik het liefst een deken waar beide liners goed onder liggen. Waar moet ik naar kijken?
Ik dacht dat die liners uitwisselbaar waren, zijn ze wel dezelfde maat als de Amigo ?