Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:Ik ben gister van 300 naar 200 gegaan. Dat vind ik bij 4/5 graden ook nog wel acceptabel.
Voor degene met Rambo onderdeken, wassen jullie deze ook in eigen wasmachine?
Ingridje16 schreef:Jotoma schreef:Ik ben gister van 300 naar 200 gegaan. Dat vind ik bij 4/5 graden ook nog wel acceptabel.
Voor degene met Rambo onderdeken, wassen jullie deze ook in eigen wasmachine?
Ja was ze meestal 2 keer per seizoen. De 400 grams past er precies in, de 100, 200 en 300 gaan wat makkelijker. Gewoon met rambo deken wasmiddel. Als ze echt heel smerig zijn, doe ik ze eerst buiten met de tuinslang, maar dat komt niet vaak voor.
LenaBaars schreef:Ingridje16 schreef:Ja was ze meestal 2 keer per seizoen. De 400 grams past er precies in, de 100, 200 en 300 gaan wat makkelijker. Gewoon met rambo deken wasmiddel. Als ze echt heel smerig zijn, doe ik ze eerst buiten met de tuinslang, maar dat komt niet vaak voor.
Waarom was je onderdekens met waterdicht wasmiddel? daarmee haal je de ademfunctie van een onderdeken toch weg?
Ik was ze zeer regelmatig, en gewoon in mijn wasmachine met een scheutje neutral wasmiddel. Outdoordeken van Rambo was ik ook thuis in mijn machine, maar dit wel met rambo wash spul..
al keer of 3 gedaan, nog 100% waterdicht (rambo optimo)